این گروه معتقدند صنایع خودروسازی مخصوصا اینک که دولت سهام خود را در آنها واگذار کرده و بزودی 20 درصد باقیمانده را نیز خواهد فروخت می تواند به معنی ورود صنایع پیچیده و دانش محورتری به پارلمان بخش خصوصی باشد. آنها با زیرکی وضعیت فعلی اتاق را یادآوری میکنند که در سالهای گذشته بیشتر تحت تاثیر صنایع سادهای همچون معدنیها بوده و جای خالی صنایع با تکنولوژی بالاتر و پیچیدهتر خالیست. بحث دیگر مولد بودن و داشتن همکاران زیاد در صنایع دیگر است. خودروسازان معتقدند اگر رشد بهتری داشته باشند همکاران آنها همچون فولاد و پلاستیک نیز آینده بهتری خواهند داشت. آنها از افزایش کیفیت سوخت و یا کارخانه ورق خودرو چهار محال بختیاری صحبت میکنند و افزایش تکنولوژی در صنایع دیگر را به خود ارتباط میدهند.
جذابترین بخش از تبلیغاتشان نیز بحث غیر صنفی آنهاست. کاندیداهای خودرویی با این تبلیغ که حضور و رشد خودروسازان به معنی رشد صنایع بازرگانی، مالی، خدماتی و مهندسی است که شامل صنایع بالادستی و پایین دستی میشود، قصد دارند فراتر از صنف خود رای جمع کنند. باید دید آنها در اولین حضور تا چه اندازه موفق خواهند شد.
/32