ایرنا نوشت : استاندار چهارمحال بختیاری با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در دستگاههای اجرایی گفت: ۲ در هزار اعتبار جاری دستگاه‌های اجرایی به روابط عمومی‌ها اختصاص دارد که باید در جای خود هزینه شود.

اقبال عباسی در نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در سال‌جاری تاکید کرد: هزینه‌کرد اعتبارات پژوهش، آموزش و مطالعه در دستگاه‌های اجرایی استان در محل خود ضرورت دارد.

وی افزود: فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری باید خود را به مدیران ثابت کنند.

عباسی تصریح کرد:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری نیز فعالان روابط عمومی را به عنوان بازوان توانمند خود در امور اجرایی بدانند.

وی یادآور شد:‌ وظیفه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی خبررسانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیست بلکه روابط عمومی وظیفه‌ای فراتر از این امر بر عهده دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:‌ برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با فعالان روابط عمومی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان به صورت فصلی ادامه یابد و در جلسات بعدی نتایج پیگیری مسایل طرح شده در این نشست‌ها پیگیری و اعلام شود.

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری اعتماد به فعالان روابط عمومی را درک کنند.

عباسی تاکید کرد: ‌فعالان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نیز باید افرادی شجاع باشند و بدون ترس از موقعیت پستی خود براساس دانش، ‌سواد رسانه‌ای و اطلاعات کامل و علمی برای رفع مشکلات وارد عمل شوند.

وی افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در قالب یک تشکل، ساماندهی و فعال شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:‌ مدیران دستگاه‌های اجرایی استان ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در دستورکار قرار دهند.

وی یادآور شد:‌ تصمیم‌گیری فعالان روابط عمومی در کنار مدیران دستگاه‌های اجرایی باعث تبیین بهتر مسایل درون و برون سازمانی برای مردم خواهد شد.

عباسی اظهار داشت:‌ انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری قوانین مرتبط با روابط عمومی‌ها و همچنین تجهیز این واحد به امکانات مورد نیاز سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در اولویت قرار دهند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت:‌ هم‌اینک روابط عمومی دستگاه‌های این استان فعالیت مطلوبی دارند.

احسان فروزنده شهرکی تاکید کرد: روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری به همراه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان برای ارتقای کمی و کیفی این حوزه در دستگاه‌های اجرایی تلاش می‌کنند.

وی افزود: ‌ارایه آموزش‌های علمی و عملی برای فعالان حوزه روابط عومی در دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری در دستور کار روابط عمومی استانداری قرار دارد.

گفتنی است ، در این نشست تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری و برخی مدیران روابط عمومی استان مطالبی را در خصوص این حوزه ازایه کردند.

هم‌اینک روابط عمومی در ایران به عنوان پایه اصلی یک سازمان و یکی از پایه‌های اصلی در توسعه و پیشبرد اهداف سازمانی فعالیت می‌کند.

در حاشیه این آیین از نخستین کتاب در خصوص "تحلیل داده‌ها و پیاده‌سازی BI" با محوریت "‍پیاده‌سازی هوش کسب و کار با راهکارهای نرم‌افزاری در صنعت برق" رونمایی شد.

46

منبع: ایرنا