ایسنانوشت :معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: طبق آمار سه درصد البرز نشینان در بخش کشاورزی، بیش از ۴۲ درصد در بخش صنعت و بیش از ۵۴ نیز در بخش خدمات فعالیت دارند.

نورمحمد فردی روز دوشنبه ۱۴ بهمن در حاشیه مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه جامعه کار و تلاش استان البرز که در محل سالن اجتماعات مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای در کرج‌ برگزار شد، اظهار کرد: هر چه داریم از وجود امام راحل داریم.
به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ایران طی چهار دهه گذشته پیشرفت زیادی در حوزه‌های مختلف داشته و این امر را می‌توان از مقایسه وضعیت کشور در قبل و بعد از پیروزی انقلاب به خوبی دریافت.
وی افزود: عزت و افتخار امروز ایران مرهون روشنگری بنیان گذار کبیر انقلاب، ولایت فقیه و خون شهدایی است که برای سربلندی نظام از خون خود گذشته اند.
این مسئول توضیح داد: البرز یکی از استان های صنعتی و تولیدی کشور است که ظرفیت‌های خوبی هم در حوزه کشاورزی و خدمات دارد.
فردی اضافه کرد: طبق آمار سه درصد البرز نشینان در بخش کشاورزی، بیش از ۴۲ درصد در بخش صنعت و بیش از ۵۴ نیز در بخش خدمات فعالیت دارند.
این مسئول با بیان اینکه امسال به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده، اظهار کرد: طی ۱۹ سال اخیر هر سال به نامی اقتصادی نامگذاری شده که این امر بیانگر اهمیت این حوزه از دیدگاه مقام معظم رهبری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: دشمن امروز بر روی اقتصاد تمرکز کرده و به دنبال ایجاد فشار در این حوزه است به همین دلیل باید بیش از پیش برای توسعه این بخش تلاش کنیم.
وی ادامه داد: صنعتگران و جامعه کارگری بیشترین تلاش را برای به حرکت درآوردن چرخ صنعت کشور دارند و مسئولان باید برای حمایت از آنها نگاه ویژه‌ای داشت.

46