عباس ملازینلی با بیان اینکه جایگاه های مذکور در مکان های پرتردد شهر مستقر شده است، اظهار کرد: تلاش شده تا این فضاهای تبلیغاتی آسیب چندانی به هویت بصری شهر نزند و در عین حال کارایی لازم را برای نامزدهای انتخابات داشته باشد.
وی با بیان اینکه این جایگاه های تبلیغات به صورت موقت در نظر گرفته شده است، افزود: ظرفیت های مجاز تبلیغات انتخاباتی در شهر به گونه ای ایجاد شده است که نهایت بهره برداری از آنها صورت گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: علاوه بر ایجاد اینگونه ظرفیت های تبلیغاتی این سازمان و مجموعه شهرداری در بحث زمینه سازی برای مشارکت حداکثری شهروندان یزدی در انتخابات نیز اقداماتی را صورت داده است.
وی گفت: فضا سازی شهری متناسب با زمان انتخابات، استفاده از ظرفیت بیلبورد های شهری برای انتقال مفاهیم مرتبط با انتخابات از جمله اقدامات این سازمان در این زمینه است.
46