عباس ملازینلی با بیان اینکه جایگاه های مذکور در مکان های پرتردد شهر مستقر شده است، اظهار کرد: تلاش شده تا این فضاهای تبلیغاتی آسیب چندانی به هویت بصری شهر نزند و در عین حال کارایی لازم را برای نامزدهای انتخابات داشته باشد.
وی با بیان اینکه این جایگاه های تبلیغات به صورت موقت در نظر گرفته شده است، افزود: ظرفیت های مجاز تبلیغات انتخاباتی در شهر به گونه ای ایجاد شده است که نهایت بهره برداری از آنها صورت گیرد.
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تاکید کرد: علاوه بر ایجاد اینگونه ظرفیت های تبلیغاتی این سازمان و مجموعه شهرداری در بحث زمینه سازی برای مشارکت حداکثری شهروندان یزدی در انتخابات نیز اقداماتی را صورت داده است.
وی گفت: فضا سازی شهری متناسب با زمان انتخابات، استفاده از ظرفیت بیلبورد های شهری برای انتقال مفاهیم مرتبط با انتخابات از جمله اقدامات این سازمان در این زمینه است.
46
نظر شما