تیتر سه زیرسرویس
-
مسابقه نقاشی اسنپ به مناسبت روز کودک
قصههای اسنپ برای کودکان و والدین
اسنپ به مناسبت روز کودک، برای فرزندان کاربران مسافر و راننده، مسابقه آنلاین نقاشی با عنوان «هفت شب به قصه گوش کن، معماها رو حل کن» برگزار میکند. این کمپین از روز ملی کودک (۱۶ مهر) آغاز میشود و با الهام از پیام روز جهانی کودک (۲۰ نوامبر، مصادف با ۲۹ آبان) شکل گرفته است.
-
بازار تبلیغات دیجیتال در مسیر بازگشت
یکتانت گزارش تاثیرات جنگ بر تبلیغات دیجیتال را منتشر کرد
اگرچه در روزهای جنگ، هزینههای تبلیغاتی کسبوکارها بهطور محسوسی کاهش یافت، اما با پایان بحران روند بازیابی آغاز شده و بازار در مسیر رشد دوباره قرار گرفته است.
-
پادمان؛ بانکداری دیجیتالی برای کسبوکارها
پادمان عضوی از پلتفرم اقتصاد دیجیتالی بانک پاسارگاد است؛ پلتفرمی که هدف آن ایجاد یک اکوسیستم جامع برای بانکداری دیجیتالی و مدلهای نوین مالی است.
-
به مناسبت روز جهانی ناشنوایان
کاربران ناشنوا و کمشنوا قابلیت دسترسپذیری اسنپ را بررسی کردند
اسنپ به مناسبت روز جهانی ناشنوایان تعدادی از کاربران راننده و مسافر خود را به ارزیابی قابلیت دسترسپذیری سرویس درخواست خودرو دعوت کرد. هدف از این اقدام ارزیابی دسترسپذیری سرویس درخواست خودرو و بیان نقاط بهبود و قوت اپلیکیشین اسنپ از سوی کاربران مسافر و راننده بود.
-
اتباع شاغل غیرمجاز در تهران شناسایی میشوند
کارشناسان بارها نسبت به ورود غیرقانونی اتباع بیگانه به کشور به جهت اشغال فرصتهای شغلی و بهم ریختن بازار کار، ملاحظات امنیتی و پیامدهای سوء اجتماعی و سیاسی هشدار داده و بر لزوم برخورد جدی تر با اتباع غیرمجاز تأکید کردهاند.
-
از علاقه نوجوانی به یک برند ملی؛ داستان آجیل رویال و بنیانگذار آن
در این گفتوگو، با بنیانگذار رویال همراه شدیم تا از زبان خودش، داستان این مسیر پرفراز و نشیب را بشنویم؛ داستانی که نه تنها روایت یک موفقیت اقتصادی، بلکه الگویی الهامبخش برای تمام کارآفرینان جوان است.
-
معاون بازاریابی گروه اسنپ: اسنپپرو ابزاری برای کاهش هزینههای ماهانه تا ۵ میلیون تومان
اسنپپرو، سرویس اشتراک حرفهای سوپراپ اسنپ، اکنون با بیش از یک میلیون کاربر در ۲۹ شهر کشور فعال است و بنا بر اعلام معاون بازاریابی گروه اسنپ، میتواند تا سقف ۵ میلیون تومان در هزینههای ماهانه کاربران صرفهجویی ایجاد کند.
-
داستان تولد برند کیا گالری
این گزارش، نه تنها روایت یک موفقیت اقتصادی، بلکه الگویی الهامبخش برای تمام کسانی است که به دنبال تحقق رویای خود هستند.
-
چه کسانی در طرح هدیه در تابستان، آسایش در زمستان بوتان برنده شدند؟
شرکت صنعتی بوتان با برگزاری قرعه کشی مربوط به این طرح در دفتر مرکزی خود در شهریورماه، لیست برندگان را مشخص و در صفحه طرح هدیه در تابستان، آسایش در زمستان بوتان منتشر کرده است.
-
اسنپ خانوادههای اهداکنندگان عضو را از پرداخت کمیسیون معاف کرد
اسنپ با همکاری «انجمن اهدای عضو ایرانیان» طرح معافیت از پرداخت کمیسیون را برای خانوادههای اهداکنندگان عضو آغاز کرد. در طرح «اهدای عضو، یک حرکت زندگیبخش» خانوادههای اهداکنندگان عضو که در ناوگان اسنپ فعالیت میکنند به مدت ۶ ماه، از ابتدای مهر تا پایان اسفند ۱۴۰۴، از پرداخت کمیسیون معاف میشوند.