۰ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۸

تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از امروز آغاز می‌شود شهرداری اردبیل باکس‌ها و تابلوهای سیار تبلیغاتی کاندیداها را در میادین و معابر اصلی شهر تعبیه کرده است.

شهردار اردبیل در این مورد به خبرنگار ما گفت: سعی کردیم در همه میادین اصلی و معابر پرتردد شهر تابلوها و باکس‌های تبلیغاتی کاندیداها را در قالب جایگاه‌های مشخص برای نصب و الصاق عکس‌ها در ابعاد تعریف شده تدارک ببینیم که انتظار می‌رود از ساعت 12 امشب که تبلیغات آزاد می‌شود کاندیداها از این مکان‌ها برای کارهای تبلیغاتی خود استفاده کنند.

حمید لطف‌ اللهیان افزود: نباید اجازه دهیم تا از فردا که تبلیغات رسمی کاندیداها آغاز می‌شود عده‌ای در و دیوار شهر را به محل تبلیغات وسیع و گسترده خود با پوسترها و تصاویر متعدد تبدیل کرده و سیمای شهری را به هم بریزند چرا که در آستانه عید نوروز و ورود میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی نیازمند آن هستیم تا سیمای شهرمان به شکل مطلوب و مناسب حفظ شود.

وی ادامه داد: شهرداری در این مدت با تمام نیروها و توان خدماتی خود سعی دارد تا فضای شهر را از هرگونه آلودگی‌های بصری و ظاهری پاکیزه نگه دارد و در این راستا قطعا همه کاندیداها و طرفداران آنها باید مجموعه شهرداری را کمک کنند.

شهردار اردبیل تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات مجلس در کنار خودداری از تبلیغات غیراخلاقی باید بر اساس قوانین و مقررات پایبند به اصول احترام به شهروند و قاعده شهرنشینی باشند و اجازه ندهند تا برخی اتفاقات ناگوار در تخریب سیمای شهر رقم بخورد.

لطف‌ اللهیان یادآور شد: به هیچ‌وجه تلاشی انجام نمی‌دهیم تا مجموعه شورا و شهرداری در مقام اتهام دخالت و یا ورود به نفع کاندیدا تلقی شود بلکه تمام مجموعه شهرداری بر این است تا فضای آرامش و امنیت خاطر برای عموم همطونان فراهم آید تا یک فضای متفاوت در عرصه انتخابات هفت اسفند رقم بخورد.

این مسئول گفت: با تدارک ایستگاه‌ها، باکس‌ها و تابلوهای تبلیغاتی بالسویه برای همه کاندیداها سعی می‌کنیم تا در این محدوده پوسترها و دیگر اقلام تبلیغاتی مورد بهره‌برداری قرار گرفته و زمینه رعایت شرایط مطلوب‌تر در فضای انتخابات پیش‌رو فراهم آید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 511241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =