بادی اسپینر، برند موفق ایرانی در حوزه مد و پوشاک موفق به کسب جایزه کارآفرین برتر در سال ۱۳۹۸ شد.  

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی شهرستان‌های استان تهران، آقای دکتر عباس اورنگ با بررسی ۵۱ هزار و ۲۰۰ کارگاه فعال در شهرستان‌های این استان،  شرکت بادی اسپینر را به عنوان برترین کارآفرین در سال گذشته تعیین کرد و طی مراسمی از این برند و فعالیت‌هایش در حوزه اشتغال‌زایی تجلیل شد.

مراسم اهدای جایزه کارآفرین برتر قرار بود به صورت همایشی در اداره کل تهران و با حضور فعالان این حوزه و مدیران مربوطه برگزار شود که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا لغو شد و به همین علت اعطای جایزه با حضور رییس اداره تامین اجتماعی شهر قدس و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر قدس در مراسم کوچک‌تری در شرکت بادی اسپینر صورت گرفت.

بادی اسپینر با حدود ۲۰ سال سابقه در حوزه طراحی، تولید و فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه نه تنها توانسته جایگاهی مطمئن و مورد اعتماد در بازار مد و پوشاک ایران به دست آورد بلکه با گسترش فعالیت، تاسیس و گسترش خطوط و حجم تولید و شعب خود هر سال سهم بیشتری از اشتغال‌زایی در این حوزه را به خود اختصاص دهد.

بادی اسپینر با نگاهی رو به رشد و گسترش در آینده از تولیدکنندگان پرقدرتی است که در کنار تامین نیاز داخلی با بالاترین کیفیت، در ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر در کشور نیز نقش پررنگی را ایفا می‌کند.