نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرس خیابانی بیش از یک سال قائم مقام و چندین ماه سرپرست این وزارتخانه بوده و هم اکنون اشراف کاملی به این وزارت‌خانه دارد و نواقصات آن را می شناسد.

به گزارش خبرانلاین،‌ «سید سلمان ذاکر»در جلسه علنی امروز-چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌های حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: مدرس خیابانی فردی فراجناحی و تخصصی بوده و رویکرد ایشان توجه به مغزهای اقتصادی است نه مغزهای سیاسی.

وی با بیان اینکه مدرس خیابانی در مبارزه با فساد اراده جدی دارد، افزود: در این اوضاع و احوال کشور که ‌سال‌های آخر دولت است و مطالبات و انتظارات مردم بر سر و سامان گرفتن است باید مشکلات مردم در امر اقتصاد و تولید را برآوردکنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین ها سیاست های کلی رهبری و مطالبات مردم، خواسته ریاست قوه قضاییه است، توجه به جوانان و گام دوم انقلاب یکی از سیاست‌های مدرس خیابانی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: مدرس خیابانی بیش از یک سال قائم مقام وزارت صنعت بوده چندین ماه در سرپرستی بوده و هم اکنون اشراف کامل به این وزارت خانه دارد نواقصات آن را می شناسد.

 وی بخشی از وقت خود را به نماینده موافق دیگری برای ایراد سخنرانی داد.

۲۲۳۲۲۳