نماینده ارومیه:رویکرد مدرس خیابانی توجه به مغزهای اقتصادی است نه سیاسی

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مدرس خیابانی بیش از یک سال قائم مقام و چندین ماه سرپرست این وزارتخانه بوده و هم اکنون اشراف کاملی به این وزارت‌خانه دارد و نواقصات آن را می شناسد.

به گزارش خبرانلاین،‌ «سید سلمان ذاکر»در جلسه علنی امروز-چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌های حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: مدرس خیابانی فردی فراجناحی و تخصصی بوده و رویکرد ایشان توجه به مغزهای اقتصادی است نه مغزهای سیاسی.

وی با بیان اینکه مدرس خیابانی در مبارزه با فساد اراده جدی دارد، افزود: در این اوضاع و احوال کشور که ‌سال‌های آخر دولت است و مطالبات و انتظارات مردم بر سر و سامان گرفتن است باید مشکلات مردم در امر اقتصاد و تولید را برآوردکنیم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین ها سیاست های کلی رهبری و مطالبات مردم، خواسته ریاست قوه قضاییه است، توجه به جوانان و گام دوم انقلاب یکی از سیاست‌های مدرس خیابانی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: مدرس خیابانی بیش از یک سال قائم مقام وزارت صنعت بوده چندین ماه در سرپرستی بوده و هم اکنون اشراف کامل به این وزارت خانه دارد نواقصات آن را می شناسد.

 وی بخشی از وقت خود را به نماینده موافق دیگری برای ایراد سخنرانی داد.

۲۲۳۲۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1420726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =