معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر تمکین به کارکارشناسی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، احد جمالی در نشست کارگروه پدافند غیرعامل با اشاره به سند بالادستی پدافندغیرعامل گفت: سند بالادستی پدافند غیرعامل اعلام و به استان ارسال شده ما هم به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در سند پدافند غیرعامل آنچه در حیطه جغرافیایی استان است دیده شده، گفت: در این سند مراکز حیاتی و حساس استان دیده شده است.
این مسوول با بیان اینکه اگر بخواهیم برای هر حوزه استان را تفکیک کنیم باید ۲۰ جلد کتاب تنظیم کنیم، افزود: ادارات اطلاعات لازم را در اختیار پدافند غیرعامل قرار دهند تا سند جامع و کاملی داشته باشیم.
وی به حادثه تلخ انفجار بیروت هم اشاره کرد و گفت: این حادثه تلخ باب جدیدی برای همه کشورها باز کرد همین مخازن نفت استان روز اول به خوبی جانمایی نشده و در کنار پمپ بنزین و گاز قرار دارند که باید فکر اساسی به حال این مخازن شود.
جمالی بیان کرد: اگر بخواهیم به مسئله آرمانی در این حوزه برسیم و دست یابیم هزاران میلیارد تومان باید هزینه کنیم تا مخازن منتقل و ایمن شوند اما اگر از روز اول فکری برای این مخازن می‌شد نیازی به این همه هزینه نبود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر جانمایی شهر از روز اول عاقلانه بود و مجوز ساخت و سازها در مسیل‌ها نمی‌دادیم و تغییر کاربری‌ها صورت نمی‌گرفت این مشکلات وجود نداشت.
وی بیان کرد: همه باید قهرا به کار  کارشناسی در استان تمکین کنیم و اگر به قانون عمل کنیم مشکلی نخواهیم داشت.

48