در آئین افتتاح همزمان پروژه های هفته دولت در شهرستان سرخه که با حضور ویدئو کنفرانسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار گردید، شش طرح برق رسانی این شهرستان افتتاح شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان طرح تامین برق مجتمع ۱۰۶ واحدی بسیجیان با اعتبار یک میلیارد و ۴۳۵ میلیون ریال و طرح احداث ۱۰ ایستگاه هوایی توزیع برق به ظرفیت ۷۹۰ کیلوولت آمپر و توسعه یک هزار و ۳۲ متر شبکه ۲۰ کیلوولت به مبلغ چهار میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال، افتتاح شدند.

طرح برقراری یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی دومداره در جاده سرخه-سمنان  با هزینه یک میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال ، طرح نصب هفت دستگاه سکسیونر گازی هوایی بااعتبار پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، به عنوان طرح های افتتاح شده به شمار می روند.

طرح نصب ۲۵ دستگاه تابلو لوازم اندازه گیری قابل قطع از راه دور به مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و طرح تبدیل یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه مسی به کابل خودنگهدار در سطح شهرستان، با هزینه یک میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال، به بهره برداری رسیدند.

یادآور می شود: به منظور افتتاح این تعداد پروژه عمرانی برق رسانی در پنجمین روز هفته دولت، مبلغ ۱۶ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

46

برچسب‌ها