مراسم عصر شعر «اربعین حماسه» به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور خانواده شهیدان جهازی در محل سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز :  «علی مرادی نور»، معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: مراسم عصر شعر اربعین حماسه به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حضور مسئولین، شاعران، نویسندگان، مسئولین انجمن‌های ادبی و خانواده شهیدان جهازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل سالن استاد سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد . 

در این مراسم، «ناصر مقدم» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با تاکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس از حاضرین، نویسندگان، شاعران و عوامل اجرایی این برنامه تشکر کردند.

این مراسم با اجرای «سید امیر عربی» از شاعران استان البرز آغاز شد و طی آن شاعرانی از استان البرز با شعرخوانی و نویسندگانی از استان البرز با متن خوانی زینت‌بخش مراسم بودند .

در بخشی از این مراسم خواهر شهیدان جهازی در خصوص جایگاه شهید و لزوم پاسداری از خون شهدا و مسئولیت مسئولین صحبت کرد.
 
در پایان این مراسم معنوی و ارزشمند از چهار کتاب ارزشمند عرصه دفاع مقدس استان البرز با عناوین «آخرین داستان جهان»،  «آیندگان بدانند»، «شخصیت پردازی مجموعه داستانهای کوتاه دفاع مقدس» و «یحیای به خون خفته» رونمایی و از نویسندگان آنها تجلیل شد.

48

"