«خرابکار اجاره‌ای» کتابی با محور خاطرات مردم از اغتشاشات یکی دو سال اخیر تهران و دیگر شهرستان‌ها است که رحیم مخدومی آن را به نمایشگاه کتاب می‌رساند.

به گزارش خبرآنلاین، «خرابکار اجاره ای» خاطرات مردم از اغتشاشات یکی دو سال اخیر در تهران و دیگر شهرستانها است. مخدومی در این باره به خبرآنلاین گفت: «یکی از خاطرات این کتاب به روزهای اغتشاش مربوط است؛ خاطره ای از یکی از افراد نیروی انتظامی با عنوان «پلیس هیولا» که توسط یکی از اعضای نیروی انتظامی ارسال شده است.»

وی ادامه داد: «در این خاطره که به نظرم یکی از احساسی‌ترین خاطرات این کتاب است چنین عنوان شده: در یکی از روزهای اغتشاش دو نفر از منافقین به صورت مسلح وارد جمع مردم معترض شدند بنابراین ما نیز سراسمیه وارد عمل شدیم تا آسیبی به مردم نرسد و به نام نیروی پلیس و نیروی انتظامی تمام نشود. از آنجایی که ما نگران حال مردم بودیم وارد عمل شدیم و خوشبختانه خیلی زود خبر رسید که این افرد دستگیر شده اند. در همین حین من دختری را به همراه مادرش دیدم و از آنجایی که بسیار نگران این دختر بچه که به من لبخند می زد، بودم دوست داشتم که آنها سریعا آن محل را ترک کنند. ناگهان مادر دختر بچه؛ لبخند من به دخترش را دید و به سرعت دست او را کشید. دختر بچه می پرسد: مگر او کیست؟ مادرش در حالی که می خواست من پاسخش را بشنوم؛ گفت: اینها هیولا هستند و آمده اند تا ما را نابود کنند. دختر بچه از این حرف ترسیده بود و خودش را پشت سر مادرش پنهان کرد...این نگاه ناشی از عدم شناخت و تصویر غلط بود که متاسفانه در برخی از افراد وجود داشت.»

به گفته مخدومی این مجموعه خاطرات که برای روشنگری مردم تهیه شده است در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران از سوی انتشارات رسول آفتاب عرضه می شود.

وی درخصوص آثار دیگرش در نمایشگاه نیز توضیح داد: «کتاب «چت مقدس» و مجموعه «اغتشاشات» که به خاطرات عاشورای 88 می پردازد در بیست و چهارمین نمایشگاه کتاب عرضه می شود. این مجموعه شامل خاطرات پرفراز و نشیب آن روزهای مردم است که جمع آوری شده است.»

وی متذکر شد: «برای داوم این حرکت مردمی با رایزنی که با نمایشگاه کتاب انجام شد بنا شد پایگاهی در نمایشگاه برای ثبت خاطرات مردم از فتنه راه اندازی شود تا علاقمندان بتوانند خاطرات خود را در این پایگاه برای عرضه عمومی ارایه دهند.»

191/60

 

منبع: خبرآنلاین