معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:جمع بندی سفر به کهگیلویه و بریر احمد مصوباتی داشت که بخشی نهایی شدند و بخش دیگری نیاز به جلسه دیگری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد؛ غلامرضا پناه معاون وزیر تعاون،کار و رفاه در حاشیه نشست جمع بندی مصوبات سفر سه روزه معاونین وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران گفت: پروژه های راه و شهرسازی در توسعه استان نقش مهمی دارند که در این سفر مورد توجه معاونین وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی بود.
معاون توسعه مدیریت وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به سایر مصوبات گفت : جمع بندی این سفر مصوباتی داشت که بخشی نهایی شدند و بخش دیگری نیاز به جلسه دیگری با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دارد.
وی بیان کرد: پس از نشست با استاندار اولویت ها بررسی و در جلسه نهایی با حضور دکتر شریعتمداری وزیر، کل مباحث به تصویب نهایی می رسد و خود وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای اجرا به همه دستگاه ها و نهادها اعلام می کند.

این مسئول در پایان با اشاره به راه اندازی و تجهیز خانه امید برای بازنشستگان استان خاطر نشان کرد: بیمه رایگان جامعه هدف صندوق بیمه روستائیان و عشایر خبر خوبی بود که مدیر این صندوق برای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

48