معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج از تهیه و تدوین اطلس انتخاباتی این شهرستان خبر داد و گفت: این اطلس انتخاباتی نقشه راه برگزاری دو انتخابات سراسری در مرکز استان البرز خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین ازالبرز؛ «غفور قاسم پور» با اعلام این خبر افزود: در اطلس انتخابات شهرستان کرج پراکندگی و محل های استقرار صندوق های شعب اخذ رأی و تعداد آنها مشخص شده است.

وی افزود:  همچنین تعداد سایت های تجمیع انتخابات در شهرستان کرج، ترکیب و چیدمان عوامل اجرایی، مجریان برگزاری انتخابات، نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی با آسیب شناسی برگزاری انتخابات های ادوار پیشین در این اطلس مشخص و پیش بینی خواهند شد. 

فرماندار کرج این اطلس انتخاباتی را نقشه راه عوامل اجرایی برشمرد و گفت: برقراری نظم، آگاهی به شرح وظایف عوامل اجرایی، تأمین امنیت و سلامت انتخابات، پیش آمادگی برگزاری انتخابات تمام الکترونیک، از جمله اهداف طراحی این اطلس انتخاباتی بشمار می رود. 

وی افزود: خوشبختانه افراد صاحب تجربه ی برگزاری انتخابات در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج مستقر هستند و به تمامی جوانب امر تسلط کامل دارند. 

قاسم پور با اشاره به اینکه همه ما به دنبال آن هستیم، مردم در آرامش، امنیت، نشاط سیاسی و اجتماعی و شرایط مطلوبی باشند، برای حفظ وحدت،  انسجام و هماهنگی میان تمام دستگاه های اجرایی تلاش خود را انجام خواهیم داد تا بتوانیم در هماهنگی و همدلی روزافزون انتخابات ۱۴۰۰را برگزار نماییم.  

وی در پایان افزود: تلاش می شود همزمان با آغاز بکار فعالیت سایت ثبت نام نهایی از داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر این اطلس با حضور مسولان استانی رونمایی شود.

48