۲۶ طرح برق رسانی در آذربایجان‌غربی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر سال ۹۹ کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو با بزرگداشت یاد و خاطر بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: ۲۶ عنوان طرح برق‌رسانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان کلنگ زنی شد.
وی افزود: تبدیل شبکه توزیع برق مسی به کابل خودنگهدار، برق‌رسانی به روستاهای فاقد برق به منظور توسعه خدمات به هم استانی‌ها و زمینه سازی برای توسعه روستایی از جمله برنامه‌های کلنگ زنی بود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به روستاهای امن کندی در شهرستان میاندوآب، قانی قیه در شهرستان خوی، بایزه مره و سیره میرگ در شهرستان سردشت، بوغلمش در شهرستان شاهین‌دژ و گاموس در شهرستان ماکو برق‌رسانی انجام خواهد شد.

افتتاح ۱۳۲ عنوان پروژه برق رسانی در استان آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر ۹۹

 حسن بکلو اظهار کرد: ۱۳۲ عنوان طرح برق‌رسانی توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی با اعتباری بیش از ۱۵۶ میلیارد تومان افتتاح شد.
وی افزود: توسعه و احداث دوباب ساختمان، احداث شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی به طول بیش از ۸۱ کیلومتر و توسعه و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی به طول بیش از ۲۷۲ کیلومتر از جمله طرح‌های افتتاحی در دهه فجر سال ۹۹ است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: در ایام دهه فجر امسال تعداد ۵۵۷ دستگاه پست هوایی و ۲.۲ کیلومتر شبکه روشنایی معابر افتتاح شد.

46

"