اصغرنقی‌زاده، بازیگر سریال «زیرخاکی» که در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها نقش رزمنده را ایفا کرده، معتقد است در ذهن مردم همین‌گونه نقش بسته و مردم او را این‌گونه پذیرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اصغر نقی‌زاده که این روزها مشغول بازی در سریال «زیرخاکی» با کارگردانی جلیل سامان است، همیشه نقش یک فرد رزمنده و جبهه‌ای را ایفا می‌کند. او با این‌که از بابت این موضوع ابراز ناراحتی می‌کند، اما بر این باور است که این کارگردان‌ها هستند که نقش را انتخاب می‌کنند و خودش دخالتی در این موضوع ندارد.

نقی‌زاده تاکید می‌کند همه مردم، او را این‌گونه پذیرفته‌اند و برای اثبات حرفش، خاطره‌ای از خسرو معتضد، تاریخ‌دان و پژوهش‌گر نقل می‌کند.

این بازیگر درباره صحبت خسرو معتضد می‌گوید: «من بعد از سی و هشت سال کار کردن، در ذهن همه افراد با نقش رزمنده نقش بسته‌ام و همه من را این‌گونه باور دارند. این موضوع را هم از جایی متوجه شدم که در یک برنامه‌ای، خسرو معتضد من را دید و گفت: «تو! تو خود جبهه هستی. من تو را باور کردم به عنوان کسی که در جبهه حضور دارد.» این آدم محقق است و شنیدن همین کلام مهر تاییدی بر این بود که همه من را این‌گونه پذیرفته‌اند.»

متن کامل گفت‌و گو با بازیگر سریال «زیرخاکی» را در خبرآنلاین بخوانید.

۵۸۲۴۵

منبع: خبرآنلاین