مراکز صنعتی همچون کارخانه ها، کارگاه ها، سوله ها و محیط های مشابه به همان اندازه که فعالیت های گسترده و تولیدهای انبوه دارند، با مشکل ایجاد آلاینده های صنعتی در محیط کار رو به رو هستند. در راستای پیشرفت کسب و کار و بهبود نظافت محیط، محصولات و دستگاه های متعددی طراحی و تولید می شوند که با ویژگی های چنین محیط هایی هم راستا باشد.

مراکز صنعتی همچون کارخانه ها، کارگاه ها، سوله ها و محیط های مشابه به همان اندازه که فعالیت های گسترده و تولیدهای انبوه دارند، با مشکل ایجاد آلاینده های صنعتی در محیط کار رو به رو هستند. در راستای پیشرفت کسب و کار و بهبود نظافت محیط، محصولات و دستگاه های متعددی طراحی و تولید می شوند که با ویژگی های چنین محیط هایی هم راستا باشد. مکانیزم این دستگاه ها به گونه ای است که به دلیل کاهش زمان و هزینه های صرف شده نظافتی، بدون ایجاد آسیب برای کاربر و به خطر انداختن سلامت او، نیاز های نظافتی تمامی مشاغل را در صنایع مختلف برطرف می کنند و در حقیقت یک تکیه گاه مهم برای صنایع به شمار می آیند.

شرکت ابراهیم

۰۲۱-۸۷۱۸۴

www.ebrahimco.com

معیار انتخاب تجهیزات نظافتی مطلوب

تجهیزات نظافتی را با توجه به دو معیار مهم و با ارزش یعنی نوع کاربری محیط و سطح مورد نظر، می توان انتخاب نمود. به طور مثال در یک سری از فضاها به دلیل نحوه استفاده از آن ها و یا تراکم بالای جمعیتی که دارند، نیاز به نظافت روزمره بیشتر احساس می شود و باید از دستگاه هایی با عملکردی قوی استفاده گردد. به عنوان مثال انبارها و سوله های وسیع باید با استفاده از تجهیزات بزرگ تر و با قدرت بیشتر تمیز شوند. اما در محیط هایی مانند انبارهای کوچک یا برخی فروشگاه ها که دارای راهروهای کوچک هستند، از دستگاه هایی کوچک تر و با قدرت مانور بالاتر باید استفاده نمود. از همین رو قبل از خرید تجهیزات نظافتی حتما به این نکات توجه داشته باشید و سپس خرید را انجام دهید که بهره مندی از تجربه های ارزشمند مشاوران بهترین راهکار خواهد بود.

رایج ترین دستگاه های نظافت صنعتی

بهره مندی از نظافت صنعتی در محیط هایی مانند کارخانه ها، انبارها، مراکز تجاری و فروشگاه ها، مراکز اداری و آموزشی بسیار متداول است و در راستای شستشو و نظافت بهینه، به کارگیری دستگاه های قدرتمند و با کیفیت مکانیزه در نظافت صنعتی بسیار پر کاربرد می باشد. محبوب ترین این دستگاه ها اسکرابر ابراهیم یا زمین شوی صنعتی ابراهیم است. از دیگر دستگاه های نظافتی می توان به واترجت صنعتی ابراهیم ، جاروبرقی صنعتی ابراهیم ، فرش و مبل شوی صنعتی و... اشاره کرد که از عملکردی قوی و سریع برخوردار هستند. در ادامه با توجه به هر صنعت به تجهیزات مورد نیاز در آن محیط اشاره شده است.

صنعت تولید مواد غذایی

یکی از حساس ترین محیط ها که در آن رعایت بهداشت بسیار مهم و ضروری است،‌ کارخانجات تولید مواد غذایی می باشد. در کارخانجات مواد غذایی به دلیل گسترده بودن محیط برای نظافت سطوح کف می توان از اسکرابر یا زمین شور استفاده نمود. اسکرابر ابراهیم دو عمل شستشو و خشک کردن سطح را به طور همزمان انجام می دهد در نتیجه سرعت عمل بیشتری دارد. داخل انبار ها نیز به دلیل رفت و آمد بالای افراد، بیشتر اوقات آلوده به نظر می رسند. برای نظافت انبار ها از سوییپر و یا نوع دستی زمین شوی می توان استفاده کرد.

صنعت خودروسازی

یکی از بزرگ ترین و فعال ترین صنایع در کشور، صنعت خودروسازی می باشد و با توجه به نوع کاربری محیط به کارگیری شیوه های سنتی به دلیل افزایش هزینه ها به صرفه و کاربردی نیست. از این رو برای نظافت بخش های مختلفی از جمله سالن های تولید از دستگاه سوییپر استفاده می شود. این امکان وجود دارد یک سری از آلودگی ها و گرد و غبار در بخش هایی ناهموار با دسترسی سخت قرار بگیرند، به همین علت برای نظافت آن قسمت ها از جاروبرقی ابراهیم می توان بهره برد.

صنعت داروسازی

از دیگر سازمان های اقتصادی مهم کشور، صنایع داروسازی است و به دلیل حساسیب بهداشتی بالایی که دارند باقی ماندن آلودگی و ترکیب آن با مواد تولیدی داروها خسارات جبران ناپذیری را ایجاد می کند. از همین رو بهره گیری از شیوه ها و روش های تخصصی در نظافت بسیار کمک کننده است. یکی از پرکاربرد ترین و اساسی ترین تجهیزاتی که در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد، جاروبرقی صنعتی است. در واقع انواع خاصی از جاروبرقی صنعتی ابراهیم وجود دارند که با برخورداری از طراحی منحصر به فرد می توانند هر گونه مواد پودری و ذرات سمی و خطرناک را بدون ایجاد هیچ گونه خطر و مشکلی جمع آوری و از محیط حذف نمایند.

صنعت هواپیما

این صنعت طیف گسترده ای اعم از فرآیند های عرضه، ساخت، تولید و نگهداری از هواپیما را دارد و یکی از مهم ترین کاربردهای مکنده صنعتی در صنایع هواپیمایی می باشد که در آن از انواع مدل های جاروبرقی استفاده می شود. دستگاه های جاروبرقی آب و خاک بازیابی مواد روغنی و جداسازی تراشه ها را انجام می دهند. جارو برقی های ضد انفجار نیز جهت نظافت موتور، بال ها و توربین هواپیما که از اهمیت و حساسیت بالاتری برخوردار هستند، به کار می روند.

صنعت فولاد

یکی از بزرگ ترین صنایع که از فعالیت گسترده ای برخوردار است، صنعت فولاد می باشد. به منظور حذف آلودگی ها و جمع آوری مواد از جاروبرقی صنعتی ابراهیم که دارای عملکردی قدرتمندی است استفاده می شود، همچنین جهت شستشوی قطعات صنعتی و خطوط تولید در این صنعت گسترده، واترجت صنعتی ابراهیم مورد استفاده قرار گیرد. واترجت با پاشش آب پر فشار تمامی آلودگی های بر روی سطوح را ازمیان برمی دارد.

مزیت دستگاه های نظافت صنعتی

توجه داشته باشید که اصلی ترین مزیت استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی این است که موجب کاهش هزینه ها، افزایش سرعت و بالاتر رفتن کیفیت شستشو می شود. به همین خاطر صاحبان کسب و کار تمایل فراوانی برای انجام این شیوه نوین نظافتی دارند. دیگر مزایای استفاده از دستگاه های نظافتی عبارتند از:

  • سهولت کاربری بالا و دسترسی آسان
  • بهبود و رضایت کامل از کیفیت نظافت
  • بهبود محیط زیست با کاهش استفاده از مواد شوینده

باکیفیت ترین تجهیزات نظافتی

همواره انتخاب بهترین برند که دارای محبوبیت زیادی باشد و محصولات با کیفیتی را ارئه دهد در خرید و انتخاب هر محصولی چالش های فراوانی را ایجاد می کند. حتی بسیاری از برند ها علی رغم اینکه تبلیغات فراوانی دارند، اما کیفیت مطلوب را ارائه نمی دهند و میزان رضایت مشتریان آن ها روز به روز پایین می آید. در مورد دستگاه های نظافتی نیز این نکته وجود دارد. شرکت توسعه صنعتی و بازرگانی ابراهیم با کمتر از نیم قرن تجربه ارائه دهنده با کیفیت ترین دستگاه های تجهیزات صنعتی می باشند. شرکت ابراهیم همواره رضایت و احترام به مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است و با مشتریان خود از طریق شماره تماس ۸۷۱۸۴-۰۲۱ و وب سایت شرکت ابراهیم در ارتباط و تعامل می باشد.