مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان از اخذ اعتبار ساخت ساختمان اداری در 3 شهرستان استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، شاهدخت فتحی بیرانوند در گفتگو با خبرآنلاین در این زمینه گفت : باتوجه به مشکلات فضای اداری و نیاز این اداره کل مدتهاست بدنبال اخذ مجوز ساخت فضاههای اداری جدید در سطح استان هستیم .

وی افزود : با پیگیری های مستمر و مساعدت سازمان بیمه سلامت کشور توانستیم اعتبار لازم جهت ساخت ساختمان اداری در 3 شهرستان استان را اخذ نماییم .

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان با بیان اینکه در 3 شهرستان دلفان ، ازنا و چگنی فضای اداری احداث خواهد شد اظهار داشت : جهت تملک و خرید زمین و اخذ پروانه ساخت این 3 شهرستان مبلغ 1 میلیارد و 750 میلیون تومان از سازمان بیمه سلامت کشور اخذ و زمینهای مورد نیاز در شهرستانهای مذکور خریداری و تملک گردید.

فتحی بیرانوند همچنین از اخذ اعتبار مجدد بمنظور ساخت 3 پروژه از مرکز خبر داد و افزود: باتوجه به محرومیت استان از نظر منابع مالی ، با رایزنی های گسترده و مساعدت مدیرعامل و معاونین بیمه سلامت کشور حدود 8 میلیارد تومان جهت ساخت طرحهای لرستان تخصیص داده شد .

وی جذب 8 میلیارد تومان اعتبار را مستلزم صدور مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ذکر کرد و گفت: جذب این میزان اعتبار به استان منوط به صدور موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان است که در صورت موافقت استان این میزان اعتبار به اداره کل بیمه سلامت استان تخصیص و روند برگزاری پروسه مناقصه و ساخت پروژه ها آغاز خواهد شد .

مدیرکل بیمه سلامت استان در پایان اظهار داشت : از سرکار خانم حسن پور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انتظار می رود نسبت به این موضوع که برای استان فرصتی مغتنم می باشد مساعدت نمایند و مجوزات قانونی را جهت کمک به استان صادر کنند در غیراینصورت باتوجه به اینکه اعتبار مدنظر از مرکز تخصیص یافته قطعاً به سایر استانها منتقل خواهند کرد.

48

منبع: خبرآنلاین