محسن نظرپور طی پیامی ضمن تبریک آغاز ماه پرفضیلت شعبان اعیاد خجسته این ماه را فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با الگوهای بی نظیر مکتب آزادی و آزادگی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش طی پیامی فرارسیدن شعبان المعظم را تبریک گفت. متن کامل پیام محسن نظرپور به شرح زیر است:

بسم الله النور

حلول شعبان المعظم، ماه آماده سازی دلها برای ورود به ضیافت الهی و اعیاد سعید شعبانیه را به تمامی هموطنان به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش تبریک و تهنیت عرض مینمایم .

اعیاد خجسته این ماه پربرکت،هریک به تنهایی فصل نوینی برای درک عمیق تر فلسفه امامت و فرصت گرانقدری برای تجدید میثاق عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با مکتب آزادی و آزادگی است . در آغازین روزهای این ماه عزیز، میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ولادت بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و میلاد سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) ،عید آزادگی و ایثار و فرخنده ترین ایام برای نکوداشت مقام پاسداران دین ، جانبازان و ایثارگران میهن اسلامی است.

در نیمه این ماه سراسر رحمت نیز ولادت باسعادت یگانه‌ منجی‌ عالم‌ بشریت‌ حضرت ولی عصر (عج) قلوب شیعیان جهان را لبریز از شادی و شور میکند و درهای امید و رحمت را بر مشتاقان کوی دوست می گشاید.

با آرزوی برخورداری همگان از فیوضات شعبان المعظم ، سعادت و سلامتی همه هموطنان به ویژه جانبازان و پاسداران جان برکف و سرافرازایران اسلامی را در سایه توجهات ولی عصر (عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم