برنامه «خارج از کادرِ» شبکه آی‌فیلم این هفته به گفت‌وگو با همایون اسعدیان اختصاص دارد. اسعدیان، کارگردان نام‌آشنای سینمای ایران در کنار تمام فیلم‌های جدی‌ای که ساخته، در فیلم «کلاه‌قرمزی و پسرخاله» با ایرج طهماسب و حمید جبلی به عنوان نویسنده فیلمنامه همکار بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ایمان احمدی کارگردان و تهیه‌کننده فصل جدید برنامه «خارج از کادر»، این بار به سراغ همایون اسعدیان کارگردان، فیلمنامه‌نویس، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، مشاور تولید و عکاس رفته است.

همایون اسعدیان، کارگردان نام آشنای سینمای ایران در کنار تمام فیلم‌های جدی‌ای که ساخته، در تولید دو فیلم کودکانه و اتفاقا کمدی، نقش مهمی داشته است. در فیلم «الو الو من جوجوام» به کارگردانی مرضیه برومند به عنوان برنامه‌ریز و در فیلم «کلاه‌قرمزی و پسرخاله» با ایرج طهماسب و حمید جبلی به عنوان نویسنده فیلمنامه همکار بوده است و در هر دو، می‌توان رگه‌هایی از فیلم‌نامه‌نویسی اصولی و قوی اسعدیان را دید.

برنامه «خارج از کادر»، جمعه‌شب‌ها ساعت ۲۳:۳۰ از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود. تکرار این برنامه شنبه‌ها ساعت ۷:۳۰ و ۱۵:۳۰ روی آنتن می‌رود.

۲۵۹۲۴۵

منبع: بدون منبع