۱۶ تنیسور برتر به جمع نفرات راه یافته به راند دوم تور جهانی صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مسابقات تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال در جدول اصلی ‌پیگیری شد و بازیکنان حاضر در این مرحله با حریفان خود روبرو شدند.

در ادامه این رقابت ها بازیکنان جوان در بخش پسران با هم مسابقه دادند و با برگزاری دیدارهای باقی مانده راند یک جدول اصلی و در نهایت ، کسری رحمانی ، امیر علی قوام ، محمد پارسا افسری و علیرضا گلزاد از ایران حریفان خود را شکست دادند به همراه بازیکنانی از کشورهای روسیه ، دانمارک ، هند، مراکش، قزاقستان ، لهستان و تونس به راند دوم راه یافتند.

در بخش دختران نیز مشکات الزهرا صفی، فاطمه سادات زنجانی، مهرانا سلیمانی پور، درسا چراغی، نیلی عطفی، ماندگار فرزامی ، مهیا عابدینی و هانا سلطانی به همراه بازیکنانی از کشورهای روسیه ، هند، ترکیه ، تونس ، فرانسه و بلژیک به مرحله بعدی صعود کردند.

همچنین در بخش دونفره ۸ تیم موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی شدند.

در پنجمین روز این مسابقات ۲۴ دیدار انجام می شود.

در این‌ دوره از مسابقات تنیسورهایی از کشورهای ایران ، دانمارک ، هند، مراکش، قزاقستان ، روسیه ، لهستان ، ترکیه، لبنان ، تونس فرانسه و بلژیک حضور دارند .

مسابقات بین المللی جوانان به مدت ۲ هفته و از تاریخ ۱۷ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تنیس آپت استقلال برگزار می شود و تنیسورها در بخش انفرادی و دونفره دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده‌ مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت بازی ها را بر عهده دارد.

گفتنی است؛ درحالی که فدراسیون تنیس فاقد زمین برای برگزاری مسابقات و حتی تمرین ملی پوشان است، با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری اصولی و همکاری و تعامل، توانایی میزبانی از چنین تورنمنت مهم و سطح بالایی را در تهران دارد.

بیشتر بخوانید:

باشگاه پرسپولیس دوباره بیانیه داد!

معرفی جانشین هالند در دورتموند/عکس

ورزشگاه‌های زیبای آلمان میزبان افتتاحیه و فینال یورو ۲۰۲۴/عکس

۲۵۳۲۵۱

منبع: بدون منبع