شهر نوشت:

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا، با اشاره به اینکه، براساس تحقیقات انجام شده از سوی پلیس، احتمال وقوع قتل و حادثه در خصوص فوت خانم باقری نژادیان، بعید است، ‏‌افزود: نظر قطعی پس از اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات اعلام خواهد شد.

سرهنگ مصطفایی معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا درپی گیری فوت فاطمه باقری نژادیان (دختر نماینده اسبق شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی) گفت: برابر مفاد پرونده ای که چندی پیش در اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحت رسیدگی قرار گرفت، زنی به نام "فاطمه باقری نژادیان" 28 ساله در تاریخ ششم مرداد ماه امسال از منزلش در خیابان پاسداران خارج و ساعت 19 روز بعد جسد وی دامنه کوه بی بی شهربانو کشف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مطابق روال جاری، اقدامات لازم در مورد بررسی صحنه و انتقال جسد به پزشکی قانونی انجام شد، افزود: براساس تحقیقات کارآگاهان بررسی صحنه جرم، هنگام کشف جسد، البسه و پوشش متوفی وضعیت عادی داشت و وسایل شخصی او نیز در محل کشف جسد، مشاهده شد، همچنین طبق نظر پزشکی قانونی در گزارش معاینه جسد، آثاری در مورد ضرب وجرج یا خفه شدگی مشاهده نشده است.

به گفته سرهنگ مصطفایی، براساس تحقیقات انجام شده، موضوع تعرض و سرقت نیز منتفی است بنابراین با توجه به شرایط جسمانی خاص مرحومه و روحیه نامبرده و تحقیقات انجام شده، وقوع قتل وحادثه جنایی بعید و دور از ذهن به نظر می رسد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی ناجا، در پایان تصریح کرد: بدیهی است در این خصوص تحقیقات تا نیل به نتایج قطعی انجام خواهد شد و اظهار نظر قطعی منوط به اعلام نتایج آزمایشگاهی پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات است.

4545

 

منبع: شهر