مقاله‌ی علمی و ادبی کارشناس مکاتبه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در هشتمین کنفرانس بین‌المللی زبان، ادبیات و تاریخ تمدن کشور گرجستان، منتخب شناخته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، مقاله‌ی نسرین قربانی کارشناس مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان در هشتمین کنفرانس بین‌المللی زبان، ادبیات و تاریخ تمدن کشور گرجستان، برگزیده و برای ارائه و چاپ در مجموعه مقالات علمی‌پژوهشی این همایش انتخاب شد.

قربانی در راستای محورهای این همایش بر اساس نظریه‌ی ولادیمیر پراپ به بررسی و تحلیل ریخت‌شناسانه‌ی داستان «سه ترنج اسرارآمیز» نوشته‌ی آتسا شاملو از سری کتاب‌های نشر شباویز پرداخت و شرایط لازم را برای ارائه و چاپ اثرش در مجموعه‌مقالات علمی و پژوهشی این همایش کسب کرد.

گفتنی است؛ هشتمین کنفرانس بین‌المللی زبان، ادبیات و تاریخ تمدن در اجرای رسالت شبکه‌ی مجازی دانشگاه‌های جهان اسلام به‌منظور گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی و توسعه‌ی کمّی و کیفی ادبیات و فرهنگ و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های زبان و ادبیات، تاریخ و تمدن و با هدف توسعه و ترویج علم و اندیشه‌های اسلامی و ایجاد فضای مناسب برای ارائه‌ی دستاوردهای نوین پژوهشی، چهارشنبه 30 شهریور 1401 تحت حمایت سیویلیکا در محل دانشکده بین‌المللی ابن‌سینا شهر تفلیس کشور گرجستان برگزار شد.