مطلبی که می​خوانید حاصل نگاه یکی از کاربران خبرآنلاین به سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» است، شما هم می توانید یاد​داشت​های خود را در مورد موضوعات مختلف برای ما بفرستید.

 فرید جنت: ظاهرا صدا و سیما قانون نانوشته ای دارد که حتما باید علیرضا افخمی در ماه مبارک رمضان سریال بسازد.

با  اینکه سریال​های "او یک فرشته بود" و" اغما" در دوران خود توانستند مخاطبان خوبی جذب کنند اما دیگر نه مردم آن مردم سابق هستند و نه ذائقه مخاطب می​پسندد یک سریال بی منطق در ماه رمضان و بلافاصله پس از افطار آن​ها را به خود مشغول سازد. شاید به همین دلیل است که برنامه خوب " شبهای روشن" شبکه دو توانسته مخاطبان زیادی جذب کند و مردم بهتر می​بینند به جای تماشای دو روح کمدی به تماشای صحبت​های حجت الاسلام محمد رضازائری بنشینند.

آیا واقعا مسئولان سیما قبل از این که این سریال  پخش شود به سناریوی آن نگاهی انداخته​اند؟ آیا داستان دو روح خنده دار که سوار نیسان می​شوند، دانشگاه می​روند، سیر الارض که هیچ ، سیرالرویا می​کنند و مثل یک کارتون به خواب معشوقه می​روند وخود خیال​شان را در قالب یک روح خبیث می​بینند که در خواب معشوقه در حال سرقت است و... اصولا قابلیت  پخش از سیمای جمهوری اسلامی آن هم در پربیننده​ترین زمان  پخش برنامه را دارد؟ آیا تخیل خرافه گونه یک نفر می​تواند به عنوان یک سوژه مناسبتی به خورد مردم داده شود؟ و آیا هر سناریویی که در آن روح نقش اول باشد می​تواند یک سریال مذهبی باشد؟

«پنج کیلومتر تا بهشت» از جمله سریال​هایی که است که بیننده از ابتدا تا انتهای آنرا حدس می​زند و می​دادند که یا در فینال امیرحسین نخعی می​میرد و البته با رو شدن دست دزدان نابکار نام نیک از او باقی می​ماند و یا زنده می​ماند و باز با رو شدن دست دزدان او با آیدا ازدواج می​کند و به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی می​کنند.

5757

منبع: خبرآنلاین