سو‍‍‍ژه امروز فوتبال ایران حضور رحمان احمدی بازیکن دو کارته، در ترکیب سپاهان مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش خبرآنلاین؛ هنوز برای کسی مشخص نیست بابت حضور این بازیکن در ترکیب زردها آیا بازی 3 بر صفر خواهد شد یا نه؟ اغلب کارشناسان داخلی غریب به یقین می گویند نتیجه توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به نفع حریف قطری اعلام می شود اما یکی از افراد مطلع در فدراسیون فوتبال این موضوع را رد می کند و می گوید: «خیر، من بعید می دانم نتیجه 3 بر صفر شود.»
کریم‌پور دبیر طرح آسیا وی‍ژن در ایران و که از مقام های آگاه در این زمینه است و سابقه فعالیت در کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم دارد، درباره اتفاق اخیر توضیح می دهد: «طبق قوانین در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان کارت ها بخشیده می شود. رحمان احمدی در مرحله مقدماتی عضو پرسپولیس بود و طبیعتا نباید در یک شانزدهم بازی می کرد. او در این مرحله بازی نکرده، پس محرومیتش را سپری کرده است. احمدی سپس به سپاهان پیوسته و با این تیم در یک هشتم بازی کرده است. پس به احتمال زیاد نتیجه همانی خواهد شد که در زمین بازی به دست آمده است.»
او توضیح می دهد: «با اینکه احمدی پیش از یک هشتم با سپاهان قرارداد بسته ولی طبیعتا یک شانزدهم را از دست داده بود. در این مرحله هم که حضور نداشته.» کریم‌پور در پایان می گوید: «البته با این حال باید از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره استعلام کرد.»
43 43

منبع: خبرآنلاین