سو‍‍‍ژه امروز فوتبال ایران حضور رحمان احمدی بازیکن دو کارته، در ترکیب سپاهان مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش خبرآنلاین؛ هنوز برای کسی مشخص نیست بابت حضور این بازیکن در ترکیب زردها آیا بازی 3 بر صفر خواهد شد یا نه؟ اغلب کارشناسان داخلی غریب به یقین می گویند نتیجه توسط کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به نفع حریف قطری اعلام می شود اما یکی از افراد مطلع در فدراسیون فوتبال این موضوع را رد می کند و می گوید: «خیر، من بعید می دانم نتیجه 3 بر صفر شود.»
کریم‌پور دبیر طرح آسیا وی‍ژن در ایران و که از مقام های آگاه در این زمینه است و سابقه فعالیت در کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم دارد، درباره اتفاق اخیر توضیح می دهد: «طبق قوانین در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان کارت ها بخشیده می شود. رحمان احمدی در مرحله مقدماتی عضو پرسپولیس بود و طبیعتا نباید در یک شانزدهم بازی می کرد. او در این مرحله بازی نکرده، پس محرومیتش را سپری کرده است. احمدی سپس به سپاهان پیوسته و با این تیم در یک هشتم بازی کرده است. پس به احتمال زیاد نتیجه همانی خواهد شد که در زمین بازی به دست آمده است.»
او توضیح می دهد: «با اینکه احمدی پیش از یک هشتم با سپاهان قرارداد بسته ولی طبیعتا یک شانزدهم را از دست داده بود. در این مرحله هم که حضور نداشته.» کریم‌پور در پایان می گوید: «البته با این حال باید از مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره استعلام کرد.»
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 173409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    این اظهار نظر کاملا صحیح است کارتهای تا مرحله یک هشتم بخشیده میشودولی سپاهان باید درس عبرتی به السد لاشخور در بازی برگشت بدهد.
  • yaser IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    خبر آنلاين جون دندون رو جيگر بذار ببينيم چي ميشه
  • بدون نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    سایت ا اف سی قبل از هر بازی لیست محرومین هر تیم را اعلام میکند که در این بازی رسمی اطلاعیه ای ثبت نشده بود تعجب من از کارشناسان ابکی خودمان است که بدون سواد و مطالعه نظر میدهند و ابروی نداشته خود را میبرند.
  • علي IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    كاملاً منطقيه! مثل اينكه يادتون رفته كه پرسپوليس از مرحله‌ي گروهي صعود نكرد پس در مرحله يك هشتم نهايي رحمان احمدي حضور نداشته و محروميتي هم اگر در كار باشه با اون يك بازي كه سپري شده رد ميشه و نتيجه ميگيريم كه كاملاً اين خبر بي اساسه!!!!
  • احسان US ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    تو ایین نامه مسابقات گفته اگر بازیکنی دو کارته شود و مسابقات تیم ان بازیکن به پایان رسیده باشد، محرومیت او به اولین بازی رسمی بعدی منتقل می شود. پرسپولیس تو یک شانزدهم حضور نداشت که محرومیت این بازیکن پاک شده باشد. کارت هم به اسم بازیکن ثبت میشه نه تیم. با این کارشناسانی مثل کریمپور باید هم چنین اتفاقاتی در فوتبال ما بیفتد!
  • بدون نام IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    مگر در بازی امید هم ناظر بازی تأیید نکرده بود؟ ولی باز هم 3 بر صفر بازنده شدیم! شما چه کارشناسی جالبی می کنید!
  • حمید US ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۴
    0 0
    آخه طرف هنوز نمی‌دونه بازی‌ها یک‌شانزدهم نداره نظر هم می‌ده. وقتی شونزده تا تیم صعود می‌کنن و هشت تا بازی انجام می‌شه بهش می‌گن یک‌هشتم. بعد هم اگه کسی محروم بشه اولین بازی بعدی رو از دست می‌ده نه این‌که چون تیم حذف شده، بازی بعدی‌ای وجود نداره، پس محرومیت هیچی.
  • نگاه IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
    0 0
    البته اگه واقعاً اینطوری بوده که اخطارهای مرحله مقدماتی تو مرحله یک هشتم پاک میشده واقعاً مسخره است که با تغییر تیم لحاظ بشه! توجه کنین طبق این صحبت ها اگه رحمان تو پرسپولیس می موند و پرسپولیس صعود کرده بود قانوناً حق بازی داشته! ولی تو سپاهان نداره!یه جای این قانون ایراد داره دیگه!