رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: درباره تعطیلی 5شنبه های مدارس، تاکنون پاسخ واضحی از وزیر آموزرش و پرورش نگرفته ایم.

علی عباسپور تهرانی در کافه خبر گفت: "تعطیلی پنج شنبه ها چند مشکل اساسی دارد، دروهله نخست ماهیچ وقت پاسخ مناسب و واضح دراین باره از آقای حاجی بابایی نگرفتیم. درواقع ایشان همواره نظرات شان ابهام آمیز بود و دلیل روشن برای اقدام خود نمی آوردند."

 او گفت: "ایشان به کمیسیون آموزش و تحقیقات آمدند و در این رابطه سوال کردیم، اما خیلی روشن و بارز گفتند که ما نمی خواهیم پنج شنبه ها را تعطیل کنیم. قرار است در این روز دانش آموزان به موزه ها و مکان های دیدنی فرستاده شوند و این روز را بدین منظور خالی کرده ایم. حتی ما خواستیم که اگر چنین برنامه ای دارند. برنامه خود را به مجلس ارائه دهند. اما این اقدام صورت نپذیرفت و این برنامه ها هم در مدارس اجرایی نشد."

 عباسپور معتقد است سیاست بازی برای آموزش و پرورش مضر است: "آنچه ما تا کنون از آقای حاجی بابایی راجع به مسائل آموزش و پرورش دیده ایم تنها تغییر موضع بوده است ،که من توصیه می کنم دست از این سیاست بازی ها بردارند . این سیاست بازی ها برای آموزش و پرورش و رسالت این وزارتخانه مضر است."
مشروح این گفتگو را می توانید اینجا بخوانید.

4747

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها