مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد علی کاملی است  که از زمان انتصابش در سمت مدیریت فرودگاه پیر خرم‌آباد با تلاش زیاد توانسته کمبودهای چند دهه گذشته را جبران نماید .

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان تمرکز کاملی بر رفع کم و کاستی های فنی و تخصصی این فرودگاه در این چند سال حضور وی در استان بوده و تا حدودی توانسته چالش های فرودگاه را به حاشیه برده و با رایزنی های متعدد موفق شده که این فرودگاه را مهیای نشست و برخاست هواپیمای پهن پیکر نماید .

موید این ادعا انجام اولین پرواز خارجی در این فرودگاه طی ماه گذشته بود که انجام شد و یا سفر رییس جمهور و مقامات کشور با هواپیمای پهن پیکر و یا انجام پرواز شبانه در این فرودگاه نشان از تغییر و تحول اساسی فرودگاه و ضریب امنیت بالای پروازی دارد و بدرستی قابل درک است که فرودگاه خرم‌آباد در مسیر توسعه و تحول بسیار موفق عمل نموده

در جدیدترین اقدامات مدیریت این فرودگاه خرید تجهیزات هندلینگ ، تخصصی و فنی مورد نیاز فرودگاه بود که در یک پروسه معین ابن تجهیزات در فرودگاه خرم‌آباد استقرار یافتند .

در این باره علی کاملی مدیریت فرودگاه شهدای خرم‌آباد می گوید : در راستای برنامه‌ریزی انجام‌شده برای توسعه و رونق لرستان و توجه ویژه استانداری به این فرودگاه، قسمتی از تجهیزات هندلینگ با هزینه بیش از ۱۸۲ میلیارد ریال از محل منابع استانی خریداری و در محل فرودگاه مستقر و آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی افزود: تجهیزات خریداری برای ارائه خدمات زمینی به هواپیماهای پهن‌پیکر و کارگو کاربرد دارد و با بهره‌برداری از این تجهیزات گام بزرگی در رونق اقتصادی استان با توسعه صنعت گردشگری و صنایع وابسته به تولیدات کشاورزی، باغی و دامی برداشته شده است.

مدیریت فرودگاه خرم‌آباد تصریح کرد: دستگاه پله بدنه وسیع، یک دستگاه غلطک خودکششی، لیفتراک سه تن، کشنده ۳۲ تن و بابکت با تجهیزات جانبی و یک دستگاه ژنراتور برق زمینی با تجهیزات جانبی ترانس ۲۸ ولت، ماشین‌آلات خریداری شدند .

کاملی اطهار داشت : خریداری پله بدنه وسیع، بلت و GPU برای استفاده در مدل‌های مختلف هواپیما از مطالبات جدی مردم و مسئولان ارشد استان بود که پس از پیگیری های مستمر تحقق یافتند .

46

منبع: خبرآنلاین