به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، فرشاد طهماسبی اظهار کرد: در ملاقات عمومی، استاندار مشکلات مردم را با حضور مدیران کل مرتبط مانند جهاد کشاورزی، آب منطقهای، آب و فاضلاب، شرکت گاز، دامپزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی کرد.
وی افزود: بیشتر مشکلات مطرح شده درخصوص اشتغال، وام، آب کشاورزی و واگذاری زمین بود که مورد بررسی قرار گرفت.
طهماسبی تصریح کرد: براساس برنامهریزی انجام شده نامهها و دستور استاندار در خصوص مشکلات این افراد پس از ثبت در سامانه سامد از طریق پیامک به افراد اعلام میشود و نتیجه کار هرچه باشد در این سامانه به ثبت میرسد.
وی یادآور شد: ارتباط مستقیم با مردم از مهمترین رویکردهای دولت سیزدهم در سطح ملی، استانی و شهرستانی است و در همین راستا میز خدمت دستگاههای اجرایی چهارمحال و بختیاری در نماز جمعه شهرکرد بهطور مستمر برگزار میشود.
طهماسبی اضافه کرد: سفرهای استانی رئیسجمهور و اعضای هیأت دولت به استانهای مختلف، دیدارهای مردمی و بررسی میدانی مشکلات مردم از مصادیق بارز مردمی بودن دولت سیزدهم بهشمار میرود و این موضوع در تمامی بخشهای دولت از مدیران ارشد تا مدیران میانی و کارشناسان وجود دارد.
وی گفت: همچنین حضور مدیران در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) از دیگر راههای برقراری ارتباط نزدیک بین مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری است که بهطور مستمر انجام میشود.
46