حفاری شرکت‌های خدماتی شهرکرد با مجوز انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت در نواحی چهارگانه شهرکرد، اجرای آسفالت در معابر شهرکرد پس از اخذ استعلام از دستگاه‌های خدمات‌رسان و براساس دستورالعمل نحوه هماهنگی و صدور مجوز حفاری در سطح شهر انجام شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مصطفی حیدری در نطق پیش از دستور دویست و سی‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد گفت: ریل‌گذار توسعه در شهر، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری هستند که مناطق باید آشتی‌دهنده سرمایه‌گذاران و شهروندان با مدیریت‌شهری باشند و در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

لازمه رسیدن به درآمد پایدار جذب سرمایه‌گذار و مشارکت مردمی است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه لازمه رسیدن به درآمد پایدار جذب سرمایه‌گذار و مشارکت مردمی است، افزود: منابع درآمد پایدار که در سال‌های گذشته مغفول مانده باید بیشتر مورد توجه مدیریت‌شهری قرار گیرد و کدهای مالی و پرونده‌های ماده ۱۰۰ که از سال‌های گذشته وصول نشده است باید پیگیری شود تا در ماه‌های باقی مانده سال جاری تحقق پیدا کنند.

وی بیان داشت: تأکید و شیوه‌های نوین درآمدزایی جز دغدغه‌های اصلی شورای شهر است و با توجه به ماهیت شهرداری‌ها و مباحث درآمدی آن، بدون همراهی، تعامل و همیاری مردم نمی‌توان برای پیشبرد اهداف در مدیریت شهری چشم اندازی متصور شد و از این جهت از مردم ولایتمدار شهرکرد نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

حیدری اظهار داشت: نگاه ویژه به صنعت گردشگری و حمایت از سرمایه گذاران در راستای اشتغالزایی برای جوانان در این حوزه خواست اعضای شورای اسلامی شهرکرد بوده و است.

حفاری شرکت‌های خدماتی با مجوز انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت در نواحی چهارگانه شهرکرد، اجرای آسفالت در معابر شهرکرد پس از اخذ استعلام از دستگاه‌های خدمات‌رسان و براساس دستورالعمل نحوه هماهنگی و صدور مجوز حفاری در سطح شهر انجام شود.

وی بیان داشت: حوزه معاونت امور زیربنایی، حمل‌ونقل و مدیران مناطق شهرداری شهرکرد طبق ضوابط نباید در قالب این طرح به شرکت‌های آب‌وفاضلاب، برق، گاز، مخابرات و... اجازه حفاری در کوچه‌ها و خیابان‌های شهرکرد را بدهند.

حیدری با بیان اینکه با متخلف طبق قانون برخورد شود، گفت: اگر شرکتی این قانون را رعایت نکرد، شرکت‌های خدمات‌ دهنده دیگر هیچ گونه مجوز حفاری به آن شرکت ندهد و این تخلف از طریق مراجع قانونی تخلفات شرکت‌های خدمات ‌دهنده در بخش حفاری معابر پیگیری خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =