فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف مقادیر زیادی پارچه قاچاق به ارزش حدودی ۵۰ میلیارد تومان، خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین ،سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأمورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز این فرماندهی در هفته‌های اخیر با رصد هوشمندانه و کسب خبری مبنی دپوی کالاهای قاچاق در یک انبار در محدوده باقرشهر، مطلع و شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار قرار دادند.

مهر در گفت و گویی آورده که وی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز موفق به شناسایی محل دقیق دپوی کالاهای قاچاق شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: روز گذشته پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران، عملیات خود را اجرایی کرده و با حضور در محل و در بررسی‌های بیشتر از این مکان تعداد ۱۰۶۶۰ طاقه پارچه به صورت قاچاق، فاقد مدارک و مستندات قانونی را کشف و توقیف کردند.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: در این رابطه ۸ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان افزود: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری نیز در سطح جامعه می‌شود و بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های پلیس به شمار می‌رود.

۲۳۳۲۱۷

منبع: مهر