فارس نوشت:

 پس از آنکە مردم تعدادی از شهرهای منطقە کردستان عراق در اعتراض بە افزایش مراکز لهو لعب و عرضە کنندە مشروبات الکلی، تظاهرات اعتراض آمیزی را برگزار کردند، در مقابل طرفداران حزب دمکرات همە دفاتر حزب اتحاد اسلامی در استان دهوک را غارت کردند.
پس از آنکە روز گذشتە مردم تعدادی از شهرهای منطقە کردستان عراق در اعتراض بە افزایش مراکز لهو لعب و عرضە کنندە مشروبات الکلی، تظاهرات اعتراض آمیزی را برگزار کردند و این اماکن را بە آتش کشیدند، در مقابل طرفداران حزب دمکرات کردستان عراق بە ریاست "مسعود بارزانی" همە دفاتر حزب اتحاد اسلامی کردستان و مراکز رادیو و تلویزیون این حزب در استان دهوک را غارت کردند.

بر اساس گزارش ‌های دریافتی، شب گذشتە دفاتر حزب اتحاد اسلامی بدون هیچ بهانەای توسط هواداران حزب دمکرات کردستان عراق در شهرهای دهوک، زاخۆ و سمیل بە آتش کشیدە شد و وسائل آن توسط این افراد غارت شد.

دقایقی پیش حزب اتحاد اسلامی همچنین از انهدام دفاتر رادیو و تلویزیون این حزب در مناطق تحت کنترل حزب مسعود بارزانی خبر داد.

قرار است تا ساعاتی دیگر هر سە حزب اپوزسیون منطقە کردستان عراق با تشکیل جلسەای اضطراری، در بارە این حملە نیروهای هواداران حزب بارزانی، تصمیم گیری کنند.26151

منبع: فارس