در ارزیابی مشتریان ایرانی از نحوه فروش خودرو توسط عرضه کنندگان خودرو در کشور تولیدکنندگان از واردکنندگان عقب افتادند.

نتایج تحقیق اندازه گیری رضایت مشتریان از فروش خودروهای سواری که برای هفتمین دوره متوالی از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران انجام شده، نشان می دهد در چهار شاخص اصلی«اطلاع رسانی و پاسخگویی»،« توجه به خواسته مشتری»،»هزینه و زمان صرف شده » و«وضعیت وشرایط تحویل خودرو» در بین شرکتهای عرضه کنندگان خودروی سواری مشتریان از وارد کنندگان خودروها بیش از تولید کنندگان داخلی رضایت دارند.
در این تحقیق 12 شرکت عرضه کننده خودرو در زمینه فروش خودرو های سواری با بهره گیری از روش های علمی در شش ماهه نخست سال جاری مورد ارزیابی قرار گفته اند و در مجموع برای جمع آوری این اطلاعات با 94 هزار و 416 نفر از خریداران خودروهای سواری در زمینه فروش مصاحبه شده است.

 


/22231
 

منبع: خبرآنلاین