زنی که درگذشته حدود ۵۰ هزار دلار هزینه جراحی پلاستیک کرده بود تا شبیه عروسک باربی شود، اکنون می‌خواهد چهره‌اش «طبیعی» به نظر برسد.

نادیا زکالوند: «سرنا اسمیت»، ۲۴ ساله اهل بورلی هیلز کالیفرنیا در آمریکا، با عمل جراحی خود را شبیه باربی کرده است. او اولین عمل جراحی‌اش را در ۱۸ سالگی انجام داده بود و این روند را آنقدر ادامه داد تا شبیه باربی شود. او بعدها می‌گفت که به عمل زیبایی معتاد شده و تا ۲ سال پیش حدود ۵۰هزار دلار خرج این عمل‌ها کرده بوده است.

از برخی از عمل‌های زیبایی او باید به عمل‌های سینه، باسن، بینی و همچنین بوتاکس برای لب‌ها، گونه‌ها، چانه و پیشانی اشاره کرد.

اما او این روزها از چهره غیرطبیعی خود خسته شده است و می‌گوید می‌خواهد ظاهری طبیعی داشته باشد و از چهره فعلی خود دیگر مانند قبل رضایت ندارد.

اسمیت می‌گوید، «بدن همه افراد با افزایش سن تغییر می‌کند و در کل زندگی‌شان یکجور باقی نمی‌ماند. تعریف زیبایی این روزها کمی فرق کرده است و مردم بیشتر از چهره‌های طبیعی استقبال می‌کنند. درواقع هرکس در زمان‌های مختلف زندگی خود، خواسته‌های متفاوتی دارد و این روزها تصمیم‌گیری‌هایم مانند گذشته ناآگاهانه نیست. حالا می‌خواهم بیشتر خود واقعی‌ام باشم.»

اکنون سرنا اسمیت تصمیم گرفته تا با عمل‌های زیبایی جدید، اندام و چهره خود را به حالت طبیعی‌تر، مانند آنچه که در گذشته بود، درآورد.

منبع:

ladbible

منبع: خبرآنلاین