علی خطیر، مدیر عامل باشگاه استقلال از جواد نکونام خواست به خاطر آرامش استقلال حرف‌ها را به پایان فصل موکول کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چالش و اختلافات علی خطیر، مدیرعامل استقلال با جواد نکونام از ابتدای فصل تاکنون ادامه داشته و نکونام، سرمربی استقلال صحبت‌های جدیدی را علیه مدیریت باشگاه مطرح کرد.

به نقل از ورزش سه حال علی خطیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با سوالی در این خصوص مواجه شد و در واکنش به حرف‌های نکونام خواست این حرف‌ها در انتهای فصل زده بشود و الان وقت مشخص کردن مقصر نیست.

او در مورد صحبت‌های نکونام گفت: من خیلی اعتقاد ندارم حرف‌های خانواده را بزنم. حرف خانواده باید در دل خانواده بماند. یک نفر نمی‌تواند از زمان شروع کار من بگوید خطیر چنین کاری کرده‌. حرف زیاد است و من هم حرف خیلی برای گفتن دارم ولی خواهشم این است و از کل مجموعه این را خواستم. آقای نکونام هم دغدغه‌های خودش را دارد و در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم دلش می‌خواهد استقلال قهرمان شود اما خواهشم این است که برای آرامش استقلال همه کمک کنیم و حرف‌ها را بعد از قهرمانی استقلال بزنیم و هرکس می‌تواند بگوید من یا کسی دیگری مقصر بودم‌. مهم نیست چه کسی مقصر بود و الان وقتش نیست. این حرف‌های خانواده است و من حرف خانواده را بیرون نمی‌آورم.

خطیر در این خصوص افزود: همه ارکان باشگاه این مسئله را رعایت کنند و اجازه ندهند در این شرایط که استقلال صدر جدول است و تمام اختیار قهرمانی دست خودمان است، خودمان را اذیت کنیم و این قهرمانی را از استقلال بگیریم. انشاالله استقلال با تلاش بازیکنان باغیرت و کادرفنی خوب باشگاه قهرمان می‌شود. ما الان نباید به دشمنان‌مان خوراک بدهیم و باعث شویم حاشیه دامن باشگاه را بگیرد.

257 251

منبع: ورزش سه