ایسنا نوشت:

کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور از رییس ستاد انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان ارائه مستندات در ارتباط با ادعاهای اخیرش را خواستار شد.
علیرضا زاکانی اخیرا در بخشی از اظهاراتش در نشست جبهه متحد اصولگرایان ـ که به مناسبت 9 دی در بندرعباس برگزار شد ـ گفته بود: بر اساس اطلاعاتی که از افراد مرتبط با جریان انحرافی به دست آمده، این جریان برای هریک از کاندیداهای مورد حمایت خود بین 10تا 30 میلیارد ریال هزینه می‌کند.
وی افزود: جریان انحرافی از هم‌اکنون در برخی حوزه‌های انتخابیه هزینه‌های فوق‌العاده می‌کنند و این‌ها مسائلی است که کاملا مشخص بوده و دستگاه‌های اطلاعاتی باید اسناد آن را بررسی کند تا در مجاری قانونی دنبال شود.
در پی این سخنان سیدصولت مرتضوی رییس ستاد انتخابات وزارت کشورخبر داد که کمیته حقوقی این ستاد در قالب نامه‌ای از تمام کسانی که ادعاهایی را راجع به انتخابات مطرح می‌کنند از جمله از زاکانی خواسته است تا در ارتباط با ادعاهای خود مستندات قانونی ارائه کند. وی خاطرنشان کرد که هدف از تشکیل کمیته حقوقی ستاد انتخابات کشور پیگیری مسائل حقوقی کاندیداها و هم‌چنین اظهاراتی است که در ارتباط با انتخابات مطرح می‌شود.
مرتضوی تاکید کرد: تاکنون هیچ احدی هیچ مدرکی دال بر صحت ادعاهای مطرح شده ارائه نکرده است.
29219
منبع: ایسنا