آیا کسبوکار پر رونق و پرسودی را در صنعت ساختمان و دکوراسیون میشناسید که بدون هیچ گونه تبلیغاتی توانسته باشد در بازار دوام بیاورد، به مشتریان وفادار دست پیدا کند و خدمات یا محصولاتش را به بهترین شکل به مخاطبش عرضه کند؟ قطعاً پاسخ میدهید خیر؛ چون در دنیای امروز، تبلیغات فقط راهی برای فروش بیشتر محصولات یا خدمات نیست؛ بلکه برای بقا در بازار حیاتی است.
اکثر برندها و کسبوکارهای موفق در این حوزه، از همان روزهای اول فروش محصولات یا ارائه خدماتشان برنامهریزی دقیق و مشخصی برای تبلیغات دارند؛ چرا که میدانند تبلیغات درست میتواند مسیر رسیدن به موفقیت و اعتبار در بازار را بسیار هموار کند. اگر قصد دارید یک قدم از رقیبانتان جلوتر باشید، باید با جدیدترین راهها و پلتفرمهای مربوط به حوزه کاریتان آشنا باشید و با آنها پیمان همکاری ببندید. به این ترتیب میتوانید در این اوضاع اقتصادی متغیر، آینده کسبوکارتان را بهتر پیشبینی کنید.
در این نوشته میخواهیم یک راهحل عالی برای تبلیغات کسبوکارتان در دنیای مجازی ارائه دهیم، پس قدمبهقدم همراه ما باشید و تمام بخشها را با دقت بخوانید.
بهترین روش تبلیغات چیست؟
پیش از آنکه به معرفی درگاهی امن و معتبر برای تبلیغات کسبوکار بپردازیم، بهتر است کمی با روشهای مختلف برندینگ آشنا شویم. خواندن این بخش به شما کمک میکند آگاهانه تبلیغ کنید و در زمان و هزینهتان صرفهجویی کنید.
مردم دیگر حوصله تبلیغات تلفنی، گرفتن بروشور و حتی خواندن اس ام اسهای تبلیغاتی را ندارند. اکثر آنها از این مدل تبلیغات خسته شدند و برایشان هیچ جذابیتی ندارد؛ پس در ابتدای کار، استفاده از این روشهای تبلیغاتی برای معرفی خدمات یا محصولات چندان هوشمندانه نیست.
اینفلوئنسر مارکتینگ هم دیگر مثل قبل موفق نیست؛ چون مخاطبان باهوش هستند و دیگر بهراحتی به تبلیغات اینفلوئنسرها اعتماد نمیکنند؛ به همین خاطر به دست آوردن اعتماد کاربران از طریق بلاگرهای فضای مجازی، کار چندان راحتی نیست. همچنین معمولاً هزینه تبلیغات اینفلوئنسرها بسیار زیاد است و آن طوری هم که پیشبینی میشود، نتیجه نمیدهد. شاید در مدتزمان کوتاهی افراد زیادی با برند و خدمات شما آشنا شوند؛ اما با تبلیغ بعدی آن بلاگر، کمکم نام شما را از یاد خواهند برد. در واقع در اکثر مواقع پیدا کردن مشتری وفادار و ثابت از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ، مصداق ضربالمثل «تیری در تاریکی زدن» است. البته برای برندهای قدیمی و نامآشنا، در زمان درست و با اینفلوئنسر قابلاعتماد، این روش میتواند بسیار پربازده باشد. احتمالاً میپرسید پس بالاخره بهترین روش تبلیغات چیست؟
یکی از بهترین راههای تبلیغات که سالهاست جوابش را پس داده است و مردم هم به آن اعتماد دارند، معرفی خدمات و محصولات برند در سایتها و اپلیکشینهای مربوط به حوزه کاری شماست. در بخش بعدی شما را با یکی از این سایتهای معتبر آشنا میکنیم.
تبلیغات کسب و کار در پلتفرم خوگر
پلتفرم خوگر سالهاست که پل ارتباطی بین مخاطبان و برندهای تولیدکننده محصولات صنعت ساختمان و شرکتهای ارائهدهنده خدمات مختلف برای خانه و محل کار است. در واقع میتوان این پلتفرم را بزرگترین بورس مجازی کالاها و خدمات صنعت ساختمان و دکوراسیون دانست؛ چرا که بیشتر از ۱۰۰ تیم اجرایی و فروشگاه مختلف در آن فعال هستند.
بهترین راه تبلیغات برای کسبوکارهای هر حوزهای، معرفی مزایا و برتریهایشان نسبت به رقبا است؛ اما نکته مهم این است که بستر این تبلیغات با خدمات یا محصولات شما همسو باشد. برای اینکه این موضوع را واضحتر توضیح دهیم، به مثال زیر توجه کنید:
فرض کنید شما تولیدکننده یا فروشنده لوازم خانگی هستید. حالا مخاطبی وارد پلتفرم خوگر شده است که قصد بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانهاش را دارد. قطعاً او با هدف پیدا کردن بهترین شرکت بازسازی ساختمان مسکونی وارد این سایت شده است؛ بنابراین ایدههایی برای خرید لوازم خانگی، مبلمان و... هم دارد؛ پس توجهش به فروشگاههای لوازم خانگی هم جلب میشود. بعد با مقایسه فروشندههای مختلف و بررسی مزایا و معایبشان، تصمیم میگیرد از شما خرید کند. به همین راحتی شما توانستید یک مخاطب بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنید.
مثال بالا برای سایر فروشندهها و شرکتهای تولیدکننده حوزه ساختمان هم صدق میکند.
چرا باید خوگر را انتخاب کنیم؟
پلتفرم خوگر یک پلتفرم جامع ایده پردازی برای دکوراسیون و بازسازی خانه است؛ پلتفرمی که تمام نیازهای مخاطب این حوزه را در نظر گرفته است؛ یعنی فروشگاههای لوازم خانگی و اداری و شرکتهای ارائهدهنده خدمات را یکجا کنار هم جمع کرده است. اگر در این حوزه فعال هستید باید بسیار هوشمندانه تبلیغ کنید؛ چرا که مخاطبانتان بسیار حساس هستند و در عین حال رقابت با سایر رقیبانتان هر روز سختتر میشود.
اگر کسبوکار شما در شرایط زیر قرار دارد، بهتر است به تبلیغات در این سایت فکر کنید:
- مهمترین مزیت انتخاب این بستر برای تبلیغات کسبوکار، ورود به حوزه فروش آنلاین است. اگر در حال حاضر خدمات یا محصولاتتان را فقط از طریق اینستاگرام یا سایر شبکههای مجازی، تبلیغ میکنید و شرایط لازم برای حضور در بستر آنلاین را ندارید، خوگر برای شما مناسب است.
- از فروشگاههای قدیمی وسایل خانه هستید و نمیخواهید حتی یک قدم از رقبایتان عقب بمانید.
- میخواهید مخاطبان بالقوه را به مشتری ثابت و وفادار تبدیل کنید.
- قصد همکاری با شرکتهای بازسازی خانه را دارید.
- به فکر توسعه کسبوکارتان، ورود به بازار تخصصی و رقابت با شرکتهای قدیمی هستید.
- میخواهید آگاهانه تبلیغ کنید و مشتری واقعی به دست بیاورید.
تبلیغات در پلتفرم خوگر چه مزایایی دارد؟
با تبلیغات در سایت خوگر، شما به جامعهای از مخاطبان دسترسی دارید که هدف مشترک آنها تغییر دکوراسیون، خرید لوازم خانگی، بازسازی خانه و... است؛ بنابراین دیگر با مشتریان حوزههای دیگر در ارتباط نیستید. این مزیتی بسیار مهم است که در سایر روشهای تبلیغاتی مثل اس ام اس مارکتینگ، تماس تلفنی، اینفلوئنسر مارکتینگ و... هرگز اتفاق نمیافتد.
همچنین این پلتفرم بیش از هزاران مقاله ایده پردازی در حوزه دکوراسیون داخلی دارد. این ویژگی باعث میشود بسیاری از مخاطبان این حوزه، از این طریق هم با شما و خدماتتان آشنا شوند؛ مثلاً فرض کنید کاربری یک مقاله در مورد تأثیر استفاده از صندلی اداری برای جلوگیری از مشکلات جسمی خوانده است. بعد به خرید این مدل صندلی فکر میکند و وارد پلتفرم خوگر میشود. اینجاست که با بیش از ۴۰ فروشگاه روبرو میشود. حالا احتمال اینکه خرید فرضی او به خرید واقعی تبدیل شود، بسیار بیشتر خواهد شد. این موضوع در مورد فروشندگان کالاهای دیگر یا شرکتهای ارائهدهنده خدمات هم صدق میکند.
مزیت دیگر تبلیغات در خوگر این است که مشتری میتواند با شما صحبت کند و در مورد کالای انتخابیاش پرسوجو کند. این ویژگی در جلب اعتماد مشتری بسیار مؤثر است. در ضمن یک مزیت رقابتی محسوب میشود که شما را از دیگر رقبایتان برجستهتر نشان میدهد.
با خوگر یک پله بالاتر از رقبا بایستید
در این مقاله شما را با پلتفرم خوگر آشنا کردیم؛ پلتفرمی جامع در حوزه صنعت ساختمان که توانسته است با در نظر گرفتن همه نیازهای کاربرانش، بستری امن برای مصرفکننده و فروشنده فراهم کند. در این پلتفرم هر مشتری که قصد تغییر دکوراسیون یا خرید لوازم خانه داشته باشد به جامعه بزرگی از شرکتهای بازسازی ساختمان، تولیدکنندهها و فروشندگان لوازم خانگی، اکسسوری و ... متصل میشود.