فارس نوشت:

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ با بیان اینکه درگیری جمعی در یک تالار عروسی با انتقام جویی به ایجاد رعب و وحشت در منطقه یاغچی‌آباد انجامید، گفت: خرد شدن شیشه 10 دستگاه خودرو، آسیب رسیدن به یک سوپر مارکت، ضرب و جرح سه نفر از ناحیه سر و گردن نتیجه این درگیری بود.
سرهنگ علیرضا محرابی با بیان اینکه در تاریخ 9 بهمن دو تن از اراذل و اوباش منطقه یاغچی‌آباد در یک مراسم عروسی با یکدیگر درگیر شدند، گفت: افرادی به نام‌های داریوش و مهدی بر اثر مسائل شخصی در این مراسم درگیری لفظی پیدا کردند که در ادامه، این درگیری به برخورد فیزیکی ‌انجامد. وی ادامه داد: در شرایطی که درگیری این دو فرد بالا گرفته بود تعداد زیادی از مهمانان با یکدیگر برخورد فیزیکی پیدا کردند که طی آن شیشه‌‌های تالار عرسی فرو ریخت و افراد از محل متواری شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ بیان داشت: در حالی که مهدی در این درگیری دچار جراحت شده بود به قصد انتقام ‌جویی به همراه محمد و 5 تن دیگر از دوستانش به محل سکونت داریوش در یاغچی‌آباد رفته و با خرد کردن شیشه 10 دستگاه خودرو و یک سوپر مارکت اقدام به ایجاد رعب و وحشت در منطقه کرد. وی ادامه داد: این افراد 3 تن از ساکنان محل را که برای جلوگیری از انجام اعمال مجرمانه‌شان دخالت کرده بودند از ناحیه سر، صورت و گردن با ضربات چاقو و قمه مجروح کردند.

محرابی گفت: قبل از رسیدن مأموران این افراد از محل متواری شدند ولی با پیگیری‌های صورت گرفته محمد و مهدی که نفرات اصلی این درگیری بودند توسط ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه روز گذشته داریوش به عنوان یکی دیگر از طرفین درگیری خود را به پلیس تحویل داد اذعان داشت: پرونده این افراد هم اکنون در دادسرای ویژه امنیت در حال رسیدگی است.

45282

منبع: فارس