معاون گردشگری مازندران از نظارت مستمر بر خدمات ارائه شده به گردشگران نوروزی در استان خبر داد و گفت: سامانه ثبت شکایات گردشگران نیز فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، مهدی اسحاقی امروز در حاشیه جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر، افزود: مجموع نظارت‌ها از صنوف و مراکز اقامتی، پذیرایی در ۳۰ اسفندماه ۷۴۶ مورد و مجموع کل بازدیدهای نظارتی ۱۵ هزار و ۶۳۶ مورد ثبت شده است.
وی با بیان اینکه نظارت مستمر، کیفیت میزبانی ما را افزایش می‌دهد و قطعا در این مسیر از هیچ موضوعی گذر نخواهیم کرد،تصریح کرد: بخشی از سامانه ملی ۰۹۶۲۹ برای ارسال شکایات گردشگران نوروزی طراحی شده و تمام موضوعات به شکل دقیق و کارشناسی بررسی خواهد شد.

اسحاقی ادامه داد: جریان سفر در استان مازندران همیشگی است و با شناخت گردشگران از فرهنگ مردمان مقصد و رعایت حقوق میهمان و میزبان می‌توانیم خاطره‌های ماندگاری در نوروز ۱۴۰۴ ثبت کنیم.

معاون گردشگری مازندران افزود: با حمایت خوب فرمانداران و کمیته‌های عضو در ستاد اجرایی خدمات سفر، توزیع متوازن خدمات و امکانات در سطح استان مازندران صورت پذیرفته است.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران خاطرنشان کرد: به واسطه حضور اقوام شریف ایرانی از سرتاسر کشور در مازندران زیبا، نوروز در استان به نمادی از وفاق ملی تبدیل شده است.