علی کریمی می گوید 6 روز تعطیلی عید دارند و می توانند استراحت کنند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی کریمی در پایان بازی تیمش با الشباب گفت:« خوشحالم که سال نو را با موفقیت شروع کردیم. شروع سال که خیلی خوب بود. تماشاگران در روز دوم عید آمدند و تنهای مان نگذاشتند ، بازی هم بازی خوبی شد. البته الشباب این قدرها هم ضعیف نیست. در فوتبال از این اتفاقات می افتد. در بازی برگشت قطعا مصاف سختی با آنها خواهیم داشت. بازی های دیگر مان هم بازی های سختی می شوند. ولی امیدوارم این روند موفقیت را در بازی های بعدی هم ادامه بدهیم.»
کریمی ادامه داد:« ما چون لیگ را از دست دادیم و در جام حذفی هم نتیجه نگرفتیم برای کسب سهمیه آسیا ، روی قهرمانی در این بازی ها تمرکز کریم. مسیر سختی است اما به هر حال برای لیگ قهرمانان انگیزه ای بالاتر داریم. راستی جا دارد همین جا به استقلالی ها هم قهرمانی شان در جام حذفی را تبریک بگویم.»
او درباره علی دایی هم گفت:« متاسفانه شنیدم که تصادف کردند. البته خوشحالم که حال شان بهتر شده است. قصد داشتم که بعد از بازی به دیدنش بروم اما مثل اینکه از بیمارستان مرخص شده .» او در پایان گفت:« خوشبختانه از امروز برای 6 روز تعطیلیم و می توانیم یک استراحتی بکنیم و در کنار خانواده باشیم.»
4141

منبع: خبرآنلاین