تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰

ایسنا نوشت:

زنی 57 ساله در دادگاه خانواده مدعی شد که شوهرش با دختری 30 سال ازدواج کرده است و از او توقع دارد که با هوویش در یک ساختمان زندگی کند.

 این زن با ارائه درخواست طلاقش به قاضی دادگاه گفت: 40 سال از زندگی من و شوهرم می‌گذرد. در این سال‌ها فقط خدا می‌داند که چه سختی‌هایی را تحمل کردم، اما اعتراض نکردم. وی ادامه داد: از همان زمانی که ازدواج کردیم متوجه برخی رفتارهای غیراخلاقی همسرم شدم اما در آن زمان جرات نمی‌کردم این موضوع را با خانواده‌ام مطرح کنم، زیرا خانواده‌ام به شدت نسبت به من اعتراض می‌کردند.

زن با بیان اینکه دیگر حتی حاضر نیستم یک ثانیه با شوهرم زندگی کنم، گفت: بعد از 40 سال زندگی مشترک، شوهرم مجددا ازدواج کرده آن هم با دختری که 30 سال سن دارد و هم سن یکی از پسرهایم است، این وضعیت برای من غیرقابل تحمل است. وی در حالی که به آرامی اشک می‌ریخت، خاطرنشان کرد: شوهرم با وقاحت تمام از من خواسته که با «هوویم» کنار بیایم تا بتوانیم در یک ساختمان با یکدیگر زندگی کنیم.

زن میانسال با بیان اینکه همه فرزندانم به این جدایی رضایت دارند، افزود: حدود سه ماه است که در منزل فرزندانم زندگی می‌کنم و شوهرم با همسر جدیدیش در طبقه بالای منزل مشترک‌مان هستند. دیگر خود را حتی یک لحظه نمی‌توانم در کنار همسر بی‌وفایم تصور کنم.

وی در پاسخ به پرسش قاضی دادگاه که شوهرتان چند سال دارد، گفت: شوهرم 60 سال دارد ولی شعار همیشگی‌اش این است جوانی به دل آدمیزاد است نه به ظاهر او و اینقدر خود را جوان تصور کرده است که با دختری که 30 سال از خودش کوچکتر ازدواج کرده است. زن میانسال در پایان گفت: خواهان طلاق از شوهرم هستم و فکر می‌کنم او نیز مخالفتی با این جدایی نداشته باشد.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زن میانسال، به دلیل عدم حضور شوهرش حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و رسیدگی به پرونده را به جلسه‌ای در آینده موکول کرد.

45282

منبع: ایسنا