فارس نوشت:

پلیس امنیت تهران بزرگ با دستور دادسرای ویژه امنیت در یک حرکت ضربتی سایه شوم اراذل پارکینگ‌دار فرحزاد را که طی یکسال گذشته برای مردم مشکلات بسیاری پدید آورده بودند را جمع کرد.
 طی یکسال گذشته شکایت‌های بسیاری مبنی بر آزار و اذیت مردم و نوامیس از طرف پارکینگ‌داران منطقه فرحزاد به پلیس رسید که نهایتا پس از این مدت طی یک اقدام ضربتی سایه شوم این اراذل و اوباش در ساعت 2 بعد از ظهر روز چهارشنبه هفته گذشته از این منطقه بر چیده شد. بر اساس اطلاعات واصله از مردم این افراد تعدادی از پارکینگ‌داران این منطقه با ایجاد راهبندان و ترافیک صوری برای نوامیس مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند. در صورتی که هر یک از افراد در برابر آنها اعتراضی را صورت می‌داند به صورت دسته جمعی وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند. با گزارشات واصله و مراجعه شکات به مراجع قضایی نهایتا شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس امنیت تهران بزرگ قرار گرفت.

 این اراذل و اوباش در یک اقدام ضربتی شناسایی و با دستور قاطع دادسرای ویژه امنیت تهران، 5 تن از این اراذل و اوباش دستگیر شدند. این افراد به جرایم خود از جمله راه بندان و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم اعتراف کرده‌آند. گفتنی است چندی پیش این افراد به دلیل عدم تمکین 2 دختر جوان مبنی بر ورودشان به پارکینگ آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

45282

منبع: فارس