با هدف بررسی آخرین وضعیت و ترندهای بازار، سمینار تخصصی تحلیل بازار خرده‌فروشی صنعت شکلات، به همت مجموعه دانش‌بنیان سلام‌بازار (هایمارت) و با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران برگزار شد.

بیش از ۵۵۰ برند در دسته شکلات و آب‌نبات در سوپرمارکت‌ها فروخته می‌شود که نشان از پیچیدگی، تنوع و تکثر بالای این بازار دارد. شناخت وضعیت واقعی بازار و به دست آوردن اطلاعات و تحلیل‌های قابل اتکا از دغدغه‌های همیشگی مدیران بوده است و تعیین استراتژی‌های برند و تاکتیک‌های فروش و تکنیک‌های بازاریابی به دیدن تصویر واقعی، شفاف و کامل بازار وابسته است.

به همین منظور طی رویدادی به همت مجموعه داش‌بنیان سلام بازار (هایمارت) و با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران، جدیدترین، دقیق‌ترین و معتبرترین تحلیل‌های بازار مبتنی بر داده‌های واقعی تراکنش‌های فروش، ارائه و مورد بررسی قرار گرفت و گزارش‌های جذابی از رفتار مصرف‌کنندگان و روندهای فروش در صنعت شکلات با استفاده از پلتفرم هایمارت ارائه شد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز این سمینار می‌توان به ارائه اطلاعات مربوط به شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ اشاره کرد که آن را به به‌روزترین منبع تحلیلی بازار تبدیل کرده است.

این داده‌ها و گزارش‌ها می‌تواند برای طیف وسیعی از ذی‌نفعان بازار ارزشمند باشد، از جمله:

  • تولیدکنندگان
  • شرکت‌های پخش
  • مدیران فروش
  • متخصصان بازاریابی و تبلیغات
  • مشاوران و تحلیلگران بازار

مدیران عالی، ارشد و میانی در بخش‌های مختلف صنعت می‌توانند از این اطلاعات برای تصمیم‌گیری‌های راهبردی و عملیاتی بهره ببرند.

مهندس بازاری، معاون سازمان توسعه تجارت ایران، اعلام کرد که این گونه رویدادهای ترویجی و آموزشی با همکاری مجموعه دانش‌بنیان سلام‌بازار (هایمارت) تداوم خواهد یافت.

به گفته مهندس عبدلی قائم مقام هایمارت، این مجموعه دارای سرویسی تحت عنوان مارکت‌ویو است که می‌تواند جدیدترین و دقیق‌ترین اطلاعات بازار را با استفاده از پلتفرم منحصر به فرد نرم‌افزاری-سخت‌افزاری هایمارت تهیه و در اختیار مدیران قرار دهد.

نسخه‌های مختلف گزارش سالانه بازار سوپرمارکتی ایران، به صورت رایگان از طریق پایگاه اینترنتی هایمارت قابل دریافت است.

برچسب‌ها