مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از ثبت ۶۰ هزار حادثه آب در سامانه ۱۲۲ لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، نورالدین پوریزدان با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول سال ۷۰ هزار درخواست در سامانه ۱۲۲ ثبت شده‌است گفت: ۶۰ هزار و ۱۲۲ مورد حوادث آب، ۸ هزار و ۲ مورد درخواست مرتبط با فاضلاب، ۴۳۹ مورد درخواست درباره کیفیت آب و ۲۶۰ درخواست از سوی مشترکین بوده است .

وی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به عملکرد شش‌ماهه سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت، اظهار کرد: در این مدت ۱۲۷ هزار و ۲۷۵ تماس به سامانه ۱۲۲ متصل و توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده شد.

نوریزدان افزود: از این تعداد، ۷۰ هزار درخواست در سامانه ثبت شده که شامل ۶۰ هزار و ۱۲۲ مورد حوادث آب، ۸ هزار و ۲ مورد درخواست مرتبط با فاضلاب، ۴۳۹ مورد درخواست درباره کیفیت آب و ۲۶۰ درخواست از سوی مشترکین بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: هرگونه شکستگی لوله، نشت آب یا سایر درخواست‌های مرتبط با شرکت آب و فاضلاب را از طریق سامانه ۱۲۲ به اطلاع این شرکت برسانند.

نورالدین نوریزدان در پایان تاکید کرد :  این سامانه به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارش‌ها و رسیدگی به درخواست‌های مردمی است.

48

منبع: خبرآنلاین