به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، نورالدین پوریزدان با اشاره به اینکه در ۶ ماه اول سال ۷۰ هزار درخواست در سامانه ۱۲۲ ثبت شدهاست گفت: ۶۰ هزار و ۱۲۲ مورد حوادث آب، ۸ هزار و ۲ مورد درخواست مرتبط با فاضلاب، ۴۳۹ مورد درخواست درباره کیفیت آب و ۲۶۰ درخواست از سوی مشترکین بوده است .
وی در گفتوگو با رسانهها با اشاره به عملکرد ششماهه سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت، اظهار کرد: در این مدت ۱۲۷ هزار و ۲۷۵ تماس به سامانه ۱۲۲ متصل و توسط کارشناسان مربوطه پاسخ داده شد.
نوریزدان افزود: از این تعداد، ۷۰ هزار درخواست در سامانه ثبت شده که شامل ۶۰ هزار و ۱۲۲ مورد حوادث آب، ۸ هزار و ۲ مورد درخواست مرتبط با فاضلاب، ۴۳۹ مورد درخواست درباره کیفیت آب و ۲۶۰ درخواست از سوی مشترکین بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: هرگونه شکستگی لوله، نشت آب یا سایر درخواستهای مرتبط با شرکت آب و فاضلاب را از طریق سامانه ۱۲۲ به اطلاع این شرکت برسانند.
نورالدین نوریزدان در پایان تاکید کرد : این سامانه بهصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشها و رسیدگی به درخواستهای مردمی است.
48
نظر شما