درپی اعتراض یکی ازخوانندگان به خبرآنلاین درباره نبود تاکسی وون درساعات پرترددعصرگاهی درمیدان 7تیر،سازمان تاکسیرانی تهران عنوان داشت:«مشکل موجود به دلیل ترافیک سنگین عصرگاهی است،ناظرویژه تاکسیرانی به خط اعزام شد.»

حمید یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« با سلام .مشکل من مربوط به خط تاکسی میدان 7 تیر(ابتدای قائم مقام) به شهرک غرب است. عصر ها، پس ازساعت 5 دیگرهیچ تاکسی خطی برای بردن مسافرنمی آید. دراین میان تعداد معدودی ون هم وجود دارد که پس ازیک سرویس، دست از کار می کشند. به این ترتیب مردم فقط به امید ماشینهای شخصی درخیابان ها می مانند.کافی است یکی ازمسئولین تاکسیرانی قدم رنجه کنند(اگرمزاحم استراحتشان نشویم) حدود ساعت5.5 تا 6.5 یک سری به ابتدای این خط بزنند تا صف مسافرین را که مدت زیادی منتظر ماشین هستند ببینند. البته فکرنمیکنم کسی کاری انجام دهد .فقط من مسئله را بیان کردم.»
روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران در پاسخ به مشکل مطرح شده این خواننده اعلام کرد:«با تشکرازتماس شما باید به اطلاع برساند مشکل موجود به علت ترافیک سنگین عصرگاهی بوده است.زیرا رانندگان تاکسی زمان زیادی را جهت بازگشت به ایستگاه اصلی صرف می کنند. اما با توجه به شکایت شما ناظر ویژه سازمان به خط مورد نظر اعزام گردید.»
45235
 

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها