اینطور که خوانندگان رانا سوار خبرآنلاین می نویسند رانای تحویلی آنچیزی نیست که در روز اول معرفی این خودرو در عکس ها دیده شده است.

برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: من هفته پیش بالاخره رانایی را که خرداد ثبت نام کرده بودم تحویل گرفتم. ماشینی که 6.5 میلیون گرانتر از قیمتی که گفته بودند برام آب خورد! ولی این کل ماجرا نبود!
ماشینی که تبلیغ کردند و روی سایت ایران خودرو عکس های آن را گذاشتند، فضای داخلی و تودوزی آن در حد 206 بود ولی این خودرویی که تحویل دادند، به قدری ارزان و کم کیفیت کار کردند که کیفیت آن بین پراید و ال90 هست (نه به بدی پراید ولی حتی نه به متوسطی ال90). کیفیت پلاستیک مصرفی در این خودرو بسیار پایین است. حتی این شاسی های قفل کردن در از داخل از طراحی ماشین حذف شده! خلاصه حس من این است که ایران خودرو گران فروشی و کم فروشی کرده است. هرچند حتما روابط عمومی در جواب بخشی را تکذیت و بخشی را توجیه میکند.
این درحالی است که عبدالله بابایی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید دارد: در هر جای دنیا خودرویی که برای اولین بار وارد بازار می شود نسبت به دیگر خودروهای تولیدی بعد از آن همراه با ایراداتی خواهد بود که به مرور زمان اصلاح می شود.
بابایی معتقد است: به دلیل تاخیر در تحویل ماسعی کردیم این خودرو را به تولید برسانیم و با توسعه کار اصلاحاتی در این خودرو صورت خواهد گرفت.

45/221
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    15 0
    نه آقای بابایی هیچ کجای دنیا همچین چیزی نیس که اول ماشینو بسازن بعد رفع عیب کنن بلکه اول درست طراحی میکنن بعد میسازن. ماشین باید اصالت داشته باشه.... حالا ایران خودرو یه چیزی وسط 206 و ال 90 ساخته یه تیکه از 206 گرفته یه تیکه از ال90 حداقل به ظاهرش میرسیدین که اینجوری تو ذوق نزنه! باطن همه ماشینام که معلومه!!!!!
  • بدون نام TR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    14 0
    چه جوابی! آخه کجای دنیا همچین چیزیه جناب. شما یک مثال بزن حداقل ما هم متوجه بشیم. در همه جای دنیا خودرو رو اول به قول شما "اصلاح" و پیشرفت میدن و بعد روانه بازار میکنن. نه اینکه ماشین رو بفروشن بعدا که مردم صداشون در اومد اصلاحش کنن.
  • سبلان IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    13 0
    تا زمانی که خودرو انحصاری باشه و عوارض 130 درصدی واردات خودرو داشته باشیم اینم از سرمون زیادیه
  • ایرج میرزا DE ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    17 0
    این آقای بابایی کجاهای دنیا رو دیده که همچین نظری داره؟
  • بدون نام IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    12 0
    با سلام من یکی از ساکنین شیراز هستم همانطور که می دانید خودرو رانا اولین بار در نمایشگاه شیراز رونمایی شد. متأسفانه بایستی حرف خواننده سایت شما را در مورد کیفیت قسمت داخلی خودرو رانا تأیید نمایم. لطفاً آدرس ایمیل سایت خبرآنلاین را برایم بفرستید تا بتوانیم عکسهای جامعی از این خودرو را که در نمایشگاه گرفتم، برایتان ارسال نمایم. با تشکر
  • رانا سوار EU ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    9 0
    وقتی این ماشینو اسم نوشتم در سایت ایرانخودرو خیلی آپشن ها نوشته بود و الان که تحویل گرفتم هیچکدوم از آپشن ها رو نداره.به غیر آپشن ها مثلا چراغ جلوی این خودرو کاملا عوض شده و زه هاو دستگیره بیرون دربها و آینه هامشکی شده در صورتی که در دفترچه قبلی در سایت نوشته بود همرنگ با خود خودرو هست.کیلومتر شمار ماشین در سایت سفید رنگ با حاشیه های نقره ای بود اما الان کیلومتر معمولی نارنجی رنگ هست .دور دریچه ی کولر ضبط و دستگیره داخل نقره ای رنگ بود اما الان مشکی شده.ضبط خودرو نقره ای رنگ و صفحه دیجیتال با نور سفید بود اما الان نارنجی هست .شاسی برای قفل کردن درب نداره و فقط یک دونه مرکزی داره.در عکس های قبلی سایت رینگ ها آلومینیومی و اسپرت بود اما الان فولادی با روکش پلاستیک شده.کلا خیلی بی کیفیت شده.
  • رانا سوار EU ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    9 0
    ضمنا اضافه میکنم که بحث فقط بحث بد کیفیت شدن نیست بحث عوض شدن هست که مطمئنا با گذشت زمان هم حل نخواهد شد.اونم برای ماشینی که 7 میلیون نسبت به قیمتی که قول داده شد خیلی زور داره.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    6 0
    خوب فیمتش را گران کنید 50 ملیون بفروشید حل میشه
  • بدون نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    7 2
    البته حذف شدن شاسی قفل از رو در در نوع خودش خوبه چون ریسک به سرقت رفتن ماشین رو کم میکنه احتمالا یه دکمه ای چیزی براش جایگزین شده رو کنسول ماشین.اما در مورد کیفیت افتضاح تریم داشبورد واقعا همونطوره که اینجا ذکر شده و برای خودرویی که اسم "ملی" روش گذاشتن خیلی افت داره
  • hadi IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    11 0
    این خود 206 با این تفاوت که از طراحی اصیل ایرانی در جلو و عقب خودرو بهره میبره فقط گلگیر عوض کردن درهاش دقیقا مثل 206 هستش این کجاش خودرو ملیه ؟
  • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    12 0
    شما لطف نموده ایراد ماشین خودرا برطرف نموده وبعد تحویل مشتری دهید
  • بدون نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    13 0
    یعنی چی!؟ همه چی این وسط به ضرر ما شد که! گرون که شد، دیر که تحویل شد، به بهانۀ نأخیر در تحویل، کم کیفیت هم شد! اینکه ایران خودرو درست برای تحویل برنامه ریزی نکرده و به مشکل خورده هم مثل بار گرونی باز افتاد دوش ما! دم همۀ دوستان ایران خودرویی یه جا درد نکنه جدا!