درپی اعتراض یکی ازخوانندگان از نامشخص بودن وضعیت دانشکده الکترونیکی شهید بهشتی، معاون روابط عمومی این دانشگاه عنوان داشت:«ضرایب و دروس امتحانی آزمون پردیس شماره دو روی سایت دانشگاه آمده است»

یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«مسئولین دانشگاه شهید بهشی چند سالی است که قصد دارند یک دانشکده الکترونیکی(مجازی) راه اندازی کنند. این ماجرا به کجا رسید ؟ چه زمانی قرار است تا رشته های کارشناسی ارشد حقوق را در این دانشکده مجازی وارد شود؟»
اعتمادی معاون روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی در پاسخ به مشکل مطرح شده این خواننده گفت:« اطلاعات این دانشگاه درباره پردیس شماره دو روی سایت دانشگاه شهید بهشتی قراردارد.البته ثبت نام رشته های این پردیس شماره دوانجام شده است.اما ازآنجایی که تعداد ثبت نام شده ها ومتقاضیان زیاد بوده است تصمیم گرفته شده تا برای ورود این افراد آزمونی درنظرگرفته شود. ازهفته گذشته تمام مواد آزمونی برروی سایت قرارگرفته است وشرکت کنندگان برای کسب اطلاع از آزمون باید به سایت دانشگاه شهید بهشتی مراجعه و اطلاعیه پردیس شماره دو را مطالعه کنند.»
وی افزود:«البته دربرخی ازرشته ها آزمونی در نظر گرفته نشده است.اسامی این رشته ها نیز بر روی سایت قرارگرفته است. درحال حاضر مواد امتحانی و ضرایب آن را می توان در این جدول دید. البته هنوززمان آزمون اعلام نشده ولی این زمان متعاقباً درهفته های آتی از طریق همین سایت به شرکت کنندگان اعلام خواهد شد. »
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    2 0
    چیزی در اطلاعیه اشاره نشده که این پردیس شماره 2 بصورت آموزش الکترونیکی است سوال در مورد دانشکده آموزش های الکترونیکی بود که چرا رشته های کارشناسی ارشد حقوق را بصورت آموزش الکترونیکی نمی آورد نه در مورد واحد بین الملل!
  • بدون نام IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    3 0
    مدیر های ما همیشه از زیر مجموعه خود نا آگاه هستن در جدول یاد شده برای همه رشته ها آزمون گذاشته شده و سایر رشته ها به دلیل کم بود داوطلب حذف شده!
  • بدون نام EU ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    4 0
    در پردیس شماره 2 رشته های کارشناسی ارشد حقوق( بصورت آموزش الکترونیکی ) متاسفانه ارائه نشده است. فقط حضوری هست .
  • جنيد FR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    0 2
    از خبرآنلاين خواهشمندم وضعيت چند رشته دكتري دانشگاه آزاد امسال مثل حقوق و ادبيات انگليسي را هم پيگيري كند. با گذشت شش ماه هنوز نتايج اين رشته‌ها اعلام نشده و ما در بلاتكليفي به سر مي‌بريم، درحالي‌كه قرار بوده مهرماه سر كلاس باشيم و چيزي به برگزاري كنكور سال بعد نمانده.
  • بدون نام EU ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    4 3
    به عنوان یک دانشجوی کارشناسی مجازی به همه دوستان عرض میکنم که بزرگترین اشتباه ورود به این مدل دانشگاههاست.با زیر ساخت ضعیف.هزینه بالا و مشکل نمره گرفتن در 90 درصد دروس بدلیل عدم آشنایی با استاد استاد چیزی جز هدر دادن وقت و هزینه نیست
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    1 0
    جوابيه ارتباطی با سوال ندارد
  • محمود IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    2 0
    امروز اعتراض به بلاتکلیفی وضعیت ثبت نام کننده ها فردا هم حتما اعتراض به وضعیت نبودن امکانات! شما که زیرساخت ندارید چرا اقدام به جذب دانشجو میکنید!؟
  • طاهره غفار ی IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۹
    2 2
    سلام . متاسفانه من ثبت نام اولیه رو انجام دادم و ثبت نام ثانویه میسر نشد و از امروز هم که سایت بسته شده و امکان ثبت نام نهایی نمی باشد . خواهش می کنم منو راهنمایی کنید باید چه کار کنم . ضمنا ایمیل هم زدم ولی پاسخی دریافت نگردم . ضمنا یه نکته رو الان من دیدم که مجازی فقط چند رشته را قید فرمودید ولی این موضوع قبلا در اطلاعات داده شده قید نشده بود . لطفا بقرمائید رشته مدیریت اجرایی به صورت مجازی برگزار می شود یا نه ؟ با تشکر